چهارشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۴
۰ نفر

زن معتاد پسر ۵ ساله را زیر چادرش مخفی کرده و قصد ربودن او را داشت اما پدر کودک او را از روی کفش هایش شناخت و مانع ربودنش شد.

دستبند

به گزارش همشهری، ‌ ساعت ۲۱ سه شنبه شب خبر رسید زنی قصد داشته در میدان تره بار تهرانسر پسری ۵ ساله را برباید اما در اجرای نقشه اش ناکام مانده است. دقایقی بعد با حضور ماموران در محل حادثه متهم که زنی ۴۴ ساله است دستگیر شد. شواهد نشان می داد والدین این کودک که برای خرید به میدان تره بار رفته بودند برای چند لحظه از فرزندشان غافل شده بودند و درست در همین لحظات متهم پسر بچه را زیر چادرش مخفی کرده و قصد داشت آن را برباید.

پدر این کودک به ماموران گفت: بعد از گم شدن پسرم همه جا را برای پیدا کردنش جستجو کردیم تا اینکه متهم را هنگام خروج از تره بار دیدم. به نظر می رسید او زیر چادرش چیزی را مخفی کرده است و وقت خوب دقت کردم پاهای پسرم را دیدم و او را از روی کفش هایش شناختم. مانع ربودن فرزندم شدم.

سرهنگ بهزاد ثابت راسخ، رئیس کلانتری ۱۵۰ تهران سر در این باره گفت: بررسی ها نشان می دهد متهم و شوهرش هر دو به هروئین اعتیاد دارند و به نظر می رسد این زن دچار اختلافات روانی است. او در بازجویی ها مدعی شد که فکر کرده پسر بچه فرشته است و قصد داشته او را با خود به خانه ببرد.

بر اساس این گزارش متهم در بازداشت به سر می برد و تحقیقات در این باره ادامه دارد.

کد خبر 443773

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha