همشهری آنلاین: اشپیگل با اشاره به تحریم ایران از نحوه پرداخت نقدی به برانکو توسط پرسپولیس به عنوان یک کار غیر متعارف سخن به میان آورد و گفت: همین محدودیت‌ها باعث شکایت کی‌روش و شفر شده و معلوم نیست فدراسیون پول ویلموتس را چگونه می‌خواهد پرداخت کند.

برانكو تحريم

به گزارش مهر، باشگاه پرسپولیس اعلام کرد پول مطالبات برانکو ایوانکوویچ فراهم شده است. این باشگاه از برانکو خواسته است یا شماره حسابی بدهد که شامل تحریم‌های بانکی نشود و یا به صورت نقد در ایران مبلغ ۶۰۰ هزار یورو را تحویل بگیرد. این اقدام باشگاه پرسپولیس به شکل گسترده‌ای در رسانه‌های آلمانی بازتاب داشته است.

علاوه بر خبرگزاری DPA آلمان، وب سایت اشپیگل هم انعکاس این خبر را در دستور کار خود قرار داده است.

این وب سایت با تیتر «۶۰۰ هزار یورو در چمدان؛ پرسپولیس راهکار غیر متعارفی پیشنهاد کرد» نوشت: «پرسپولیس، قهرمان لیگ ایران می‌خواهد باقی مانده طلب برانکو ایوانکوویچ سرمربی خود را که ۶۰۰ هزار یورو است به صورت نقد پرداخت کند. این اقدام به خاطر تحریم ها است و انتقال بانکی پول میسر نیست. برانکو ایوانکوویچ باید به تهران برگردد و یک چمدان پر از پول بگیرد. باشگاه می‌خواهد هم مربی خود را حفظ و هم از شکایتش به فیفا جلوگیری کند. »

اشپیگل در ادامه آورده است: «ایران به خاطر تحریم‌ها قادر به انجام عملیات بانکی بین‌المللی نیست و برای همین امکان پرداخت پول مربیان خارجی وجود ندارد. به همین خاطر است که کارلوس کی روش سرمربی سابق ایران و وینفرد شفر به فیفا شکایت کرده‌اند. هر دو مربی هنوز از ایران طلبکار هستند. با این حساب اینکه فدراسیون فوتبال ایران چطور می‌خواهد قرارداد میلیونی مارک ویلموتس سرمربی جدید ایران را پرداخت کند جای سئوال دارد. »

کد خبر 443760

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha