همشهری آنلاین: معاون پشتیبانی مرکز عملیات پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: زوج سارقی که برای فرار از دست ماموران پلیس اتوبان را خلاف جهت رانندگی می‌کردند دستگیر شدند.

دستگيري و بازداشت

پایگاه اطاع رسانی پلیس پایتخت نوشت: سرهنگ کارآگاه سعدالله گزافی افزود: خرداد ماه سال جاری واحد گشت پلیس آگاهی تهران بزرگ، حین گشت زنی در محدوده پاسگاه نعمت آباد به یک دستگاه خودرو پراید به همراه راننده و یک سرنشین خانم مظنون شد و بعد از استعلام سابقه مشخص شد خودرو دارای سابقه سرقت بوده است.

وی ادامه داد: پلیس به راننده پراید ایست می‌دهد اما وی با افزایش سرعت به سمت بزرگراه آیت اله سعیدی فرار می‌کند و با حرکت در خلاف جهت خودروهای عبوری اقدام به پرتاپ اموال مسروقه از قبیل (ضبط و پخش – باند – آچار چرخ – ای سی یو) می‌کند تا مانع از ادامه تعقیب و گریز واحد گشت پلیس شود.

گزافی گفت: خودرو مسروقه در خیابان ۴۵ متری زرند با خودروهای عبوری تصادف می‌کند و هردو سرنشین آن دستگیر می‌شوند که در تحقیقات بعمل آمده از متهمین به ده‌ها فقره سرقت خودرو و محتویات داخل آن اعتراف می‌کنند و در بررسی سوابق کیفری هردو مشخص شد دارای چندین فقره سابقه کیفری در جرایم مختلف هستند و متهمین با صدور قرار قانونی از سوی مقام قضائی جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان اداره دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار می‌گیرند.

کد خبر 443500

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha