همشهری آنلاین: رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: انقلاب اسلامی امروز به یک نیروی لایزال در جهان تبدیل شده که هیچ قدرتی توان مقابله با آن را ندارد.

غلامحسین غیب پرور

سردار سرتیب پاسدار غلامحسین غیب پرور در اجلاسیه شهدای شهرستان سنندج اظهار داشت: انقلاب اسلامی مفتخر است که از حرکت سیدالشهدا (ع) پیروی کرده و تا وقتی که آرمان و نهضت حسینی هدف ما باشد، این انقلاب زنده است.

وی اضافه کرد: دشمنان فقط حرف می زنند اما جرات اقدامی در مقابل ایران اسلامی ندارند چون انقلاب قدرتمند است و به گرانیگاه همه آزادیخواهان جهان تبدیل شده است.

سردار غیب پرور با بیان اینکه انقلاب اسلامی آمد تا بشر امروز را از حقارت در بیاورد، افزود: این انقلاب به عامه مسلمین جهان عزت دوباره و به هر آزادیخواه در جهان روحیه مجدد بخشید.

وی یادآور شد: انقلاب اسلامی آمد تا به همه تاریکی ها نه بگوید به همین خاطر از همان ابتدا دشمنان در مقابل آن ایستادند و تا امروز هر کاری از دست آنها بر می آمد برای توقف نظام اسلامی انجام دادند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: کردستان آدرسی مناسب برای ددمنشی و خباثت دشمن است آنها در این خطه غائله، توطئه و دشمنی کردند اما چون ریشه انقلاب ما بر مبنای اسلام است این شجره پایدار ماند.

وی با بیان اینکه کردستان از قبل از انقلاب مطمع دشمنان بود اما مردمان فهیم این استان همراه با علمای شان پای انقلاب ایستادند؛ گفت: اقتدار، عزت، آبرو، حیثیت ما و پایداری این نظام مقدس به یمن فداکاری شهیدان است.

سردار غیب پرور با اشاره به اینکه شهیدان اسلام را بیمه و انقلاب را مستمر کردند، یادآور شد: وقتی دختر ۱۷ ساله کردستانی ۹ ماه شکنجه را تحمل می کند ایمان قوی او را نشان می دهد که همه رنج ها و آلام را برای سربلندی نظام اسلامی می پذیرد.

وی با بیان اینکه ما قدر شهیدان را نمی دانیم بلکه فقط خدا و بندگان خاص خدا، قدر آنها را می دانند، اضافه کرد: رفیع مرتبه بودن شهدا به این دلیل است که هر چه داشتند در پای خدا گذاشتند و به ما درس آزادگی و ایستادگی دادند پس نیاز به قرائت فاتحه ا ندارند بلکه ما نیاز به آنها داریم.

سردار غیب پرور با تاکید بر اینکه راه شهیدان راه خدمت به مردم است، اظهار داشت: هر کسی بر سر سفره انقلاب نشسته موظف به خدمت به مردم است.

کد خبر 443451

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha