دوشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: رهبر راست افراطی فرانسه گفت: انتظار داریم فیفا ترکیه را به دلیل بی احترامی به سرود ملی فرانسه مجازات کند.

تيم‌هاي ملي تركيه و فرانسه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مارین لوپن با این ادعا که تماشاگران بازی تیم‌های ملی فرانسه و ترکیه که شب گذشته در ورزشگاه شهر قونیه در ترکیه برگزار شد قبل از بازی و به هنگام نواخته شدن سرود ملی فرانسه با سوت کشیدن و هو کردن نسبت به ملت این کشور بی‌احترامی کرده‌اند، گفت انتظار داریم فدراسیون جهانی فوتبال، فیفا فدراسیون فوتبال ترکیه را به دلیل توهین به ارزش‌های یک کشور جریمه کند.

وی در حساب توئیتری خود ضمن این که سوت زدن به هنگام نواخته شدن سرود ملی یک کشور را توهین به آن کشور و یک عمل شرم‌آور قلمداد کرد، گفت این حرکت تماشاگران ترک نیز توهین بوده و نباید بدون مجازات باقی بماند.

شب گذشته (۱۹ خرداد) و در چارچوب بازی‌های مقدماتی جام ملت‌های اروپا، تیم‌های ملی فوتبال ترکیه و فرانسه در ورزشگاه شهر قونیه به مصاف هم رفتند که این دیدار با گل‌های کاآن آیحان و چنگیز اوندر با برتری ۲ بر ۰ تیم ملی فوتبال ترکیه پایان یافت.

بدین ترتیب تیم ملی فوتبال ترکیه برای اولین بار در تاریخ خود توانست بر تیم ملی فرانسه غلبه کند.

ترکیه  که در بازی‌های مقدماتی جام ملت‌های اروپا در گروه اچ با تیم‌های فرانسه، ایسلند، آلبانی، مولداوی و آندورا هم‌گروه می‌باشد، در پایان سومین دور رقابت‌ها با ۳ برد و ۹ امتیاز در صدر جدول قرار داشته و تیم‌های فرانسه و ایسلند هر کدام با ۶ امتیاز در رده‌های بعدی قرار دارند.

بازی بعدی تیم ملی ترکیه روز ۲۱ خرداد با تیم ملی ایسلند خواهد بود.

کد خبر 443393

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha