دوشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: کارشناس سازمان هواشناسی گفت: در دو روز آینده در نوار شرقی کشور به ویژه زابل وزش باد شدید موجب خیزش گرد و خاک در این مناطق خواهد شد.

خیزش گرد و خاک در نوار شرقی کشور

به گزارش ایرنا، کبری رفیعی روز دوشنبه گفت‌: طی دو روز آینده همچنین شاهد کاهش موقت دما بین ۳ تا ۱۰ درجه در نوار شرقی کشور خواهیم بود اما انتظار داریم از روز چهارشنبه تا پایان هفته روند افزایش دما را برای این مناطق داشته باشیم.

وی اظهار داشت: همچنین طی دو روز آینده در مناطقی از شمال غرب کشور مانند استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، مناطقی از اردبیل، کردستان، کرمانشاه، ارتفاعات البرز مرکزی و ارتفاعات زاگرس مرکزی از جمله استان‌های همدان، مرکزی، شرق لرستان، چهارمحال و بختیاری، جنوب غرب اصفهان و شمال استان فارس رگبار پراکنده و رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: از روز چهارشنبه تا پایان هفته نیز در بیشتر مناطق کشور جوی آرام خواهیم داشت فقط در این مدت در ارتفاعات البرز مرکزی و شمال استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی رگبار پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد دور از انتظار نخواهد بود که باز این شرایط را در ساعت‌های بعد از ظهر و اوایل شب خواهیم داشت.

  • افزایش ابر در تهران

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: تهران امروز آسمانی کمی ابری در بعد از ظهر افزایش ابر و وزش باد خواهد داشت، کمینه دمای امروز پایتخت ۲۱ درجه بود و بیشینه دمای امروز ۳۴ درجه می‌شود.

رفیعی گفت: اردبیل با دمای ۸ درجه بالای صفر، شهرکرد ۹ درجه، زنجان ۱۱ درجه و همدان ۱۲ درجه بالای صفر و اهواز ۴۹ درجه بالای به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین نقاط کشور ۲۴ ساعت گذشته بودند.

کد خبر 443370

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha