یکشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۰
۰ نفر

مرتضی پور علی گنجی، مدافع ملی پوش تیم ملی کشورمان سال‌هاست که مهره قابل اعتمادی در خط دفاعی محسوب می‌شود.

پور علي گنجي

او که در رقابت های جام جهانی هم درخشان ظاهر شده بود  در بازی دوستانه  مقابل سوریه هم بهترین عملکرد را داشت. پورعلی گنجی در ارتباط با اینکه بعداز ۸ سال که کارلوس کی  روش مربی تیم ملی بود اولین بازی خود را با سرمربی جدید (ویلموتس) برگزار کردندگفت: « ۸ سالی که آقای کی روش سرمربی تیم ملی بود تغییرات زیادی در تیم ملی ایجاد کرد. جوانان زیادی را به تیم ملی دعوت کرد. در واقع خیلی به تیم ملی کمک کرد.

همه این ها باعث شد نتایج خوبی هم بگیریم اما بدشانسی هم اوردیم و قسمت این بعد که بعداز ۸ سال از تیم ملی ایران خداحافظی کند و راه مربیگری خودش را برود. حالا  ما  در کنار هم باید بتوانیم یک تیم ملی خوب بسازیم و دل مردم را شاد کنیم. »

وی بااشاره به پیروزی ۵ برصفر تیم ملی مقابل سوریه با ویلموتس بلژیکی  اضافه کرد: «به هرحال هر مربی سبک و ایده های خودش را دارد. امیدوارم با ایده های که دارد بتواند به تیم کمک کند. یعنی همه در کنار هم بتوانیم تیم خوبی بسازیم. اولین بازی هم مقابل سوریه ای بود که تیمش بازیکنان خوبی دارد و خدا را شکر از فرصت ها استفاده کردیم و با ۵ گل برنده بازی شدیم. در این بازی موقعیت های زیادی داشتیم با تمرکز بازی کردیم و نتیجه خوبی گرفتیم. »

پور علی گنجی در مورد بازی با کره جنوبی تاکید کرد: «مطمئنا کره جنوبی نسبت به سوریه شرایط خیلی بهتری را دارد. الان هم وسط لیگ کره است بازیکنان شان همگی آماده اند و از هر لحاظ فکر کنید بهتر از سوریه خواهند بود. در مقابل بازیکنان ما در استراحت بودند و رفته رفته بدن هایمان دارد راه می افتد. امیدوارم بتوانیم یک بازی آبرومند در سئول به نمایش بگذاریم و بتوانیم  نتیجه را هم بگیریم. »

این مدافع تیم ملی کشورمان در خصوص اینکه کره ای ها بعداز سال ها عدم نتیجه گیری مقابل ایران نگاه انتقامی به این مسابقه دارند گفت: «به هرحال هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. آنها هم می آیند بعداز چند سال مقابل ایران نتیجه بگیرند؛ بازی هم که در کشور خودشان است. بازیکنان آنها همه آماده اند؛  بازیکنان ما هم اماده این بازی هستند ولی شاید نسبت به آنها شرایط بدنی مان عقب باشد اما با تمرکز و تلاش سعی می کنیم نتیجه خوبی بگیریم. »

وی در خصوص که گفته می شود از تیم های انگلیسی پیشنهاد دارد و نمی خواهد با ترک العربی قطر به تیم های اروپایی بپیوند اظهار داشت: «من با تیم العربی قرارداد داردم اما  پیشنهادی  از یکی از تیم های انگلیسی مطرح شد  که سایت ها هم به آن اشاره کرده بودند. تیمی که در چمپیون شیپ بود. واقعیت هم این است اگر پیشنهاد خوبی باشد حتما روی آن فکر می کنم تا در نهایت  نتیجه خوبی از فوتبالم بگیرم.   اگر پیشنهاد باشد سعی می کنم درست فکر کنم و فوتبالم در مسیر دیگری ادامه دهم. »

این مدافع تیم ملی کشورمان در پایان درباره اینکه آیا هنوز با کارلوس کی روش ارتباط دارد گفت: «بله من برای تصمیمات فوتبالی ام با او مشورت می گیرم. شخصا اعتقاد دارم راه فوتبالم را عوض کرد و او (کی روش) برای من یک پدر فوتبالی محسوب می شود. »

کد خبر 443327

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha