همشهری آنلاین: فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: در قالب طرح افق و برخورد با مزاحمان خیابانی و دور دور در سطح معابر ۵۵۹ خودرو توقیف شد.

توقيف خودرو

به گزارش ایرنا، سردار حسین رحیمی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مزاحمت‌های در برخی از نقاط تهران اوج گرفته و تماس‌های مکرر شهروندان موجب شد به طور ویژه این موضوع را در دستور کار قرار دهیم و در سه شب گذشته ۵۵۹ دستگاه توقیف و۱۳ نفر دستگیر و ۱۸۸۳ دستگاه خودرو نیز اعمال قانون شدند.

  • برخورد با سفره خانه‌های لاکچری پایتخت

رحیمی گفت: با سفره خانه‌های لاکچری که اقدام به تبلیغات غیر قانونی و موسیقی غیر مجاز و لهو و لعب می‌کردند برخورد و ۵۴۷ واحد پلمب و ۱۱ نفر دستگیر شدند.

وی ادامه داد: پلیس به شدت با افرادی که شئونات اسلامی و ضوابط را رعایت نمی کنند برخورد می‌کند.

فرمانده انتظامی پایتخت افزود: حیات شبانه با پایان ماه رمضان پایان یافته است مگر اینکه پیوست‌های امنیتی و ترافیکی فراهم شود و با مسئولان شهرداری دراین خصوص جلساتی خواهیم داشت.

  • برنج تقلبی شهروند

وی در خصوص ماجرای برنج تقلبی در یکی از فروشگاه‌ها گفت: ۳۰ تن برنج از فروشگاه شهروند جمع شد که متأسفانه ۲۰ درصد ایرانی و ۸۰ درصد پاکستانی مخلوط شده بود.

  • هیچ ارگانی مسئولیت ٣٠٠ معتاد متجاهر دارای بیماری واگیر دار را بر عهده نگرفته است.

فرمانده انتظامی پایتخت افزود: امروزه بالغ بر ۳۰۰ معتاد متجاهر دارای بیماری‌های واگیردار هستند که با گذشت ۴ ماه از آغار طرح هیچ ارگانی این بیماران پذیرش نکرده‌اند.

رحیمی اضافه کرد: ۱۴ مرکز دی آی سی در این مناطق فعال هستند و متاسفانه پس از ۳ ماه پیگیری نتوانستیم آنها را به مناطق دیگری انتقال دهیم تا معتادان برای دریافت خدمات به این مراکز مراجعه کنند.

وی افزود: در طرح تکمیلی پلیس در مناطق شوش، مولوی و هرندی ۱۱۵ منزل پلمب شده است و هر منزلی که پلمب می‌شود آب، برق و گازش نیز قطع می‌شود اما چند نفر موفق شدند خانه‌های خود را پس بگیرند؛ برخی از این خانه‌ها سال‌ها محلی برای خرید و فروش و مصرف مواد مخدر بوده‌اند.

رحیمی همچنین گفت :۲ میلیون و ۵۵۰ هزار سیگار قاچاق از یک انبار در تهران نیز کشف شد.

کد خبر 443086

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha