شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۸
۰ نفر

رونمایی از پلازای میدان هفتم‌تیر اواخر سال گذشته پس از جمع‌آوری کارگاه عمرانی بلااستفاده خط ۶‌مترو در میدان شهدای هفتم‌تیر، عملیات ساخت «پلازای» بزرگ شهری در آن آغاز شد.

پلازای میدان هفتم تیر

«محمدرضا دهداری‌پور» شهردار منطقه ۶ در گفت‌وگو با همشهری محله نوید داد و گفت که این پلازا اواخر اردیبهشت‌ امسال بهره‌برداری می‌شود اما بنا به دلایلی این اتفاق نیفتاد. «مجید غمخوار» معاون فنی و عمران شهردار منطقه۶ در گفت‌وگو با همشهری محله در مورد سبب تأخیر این کار می‌گوید: «کارهای عمرانی میدان شهدای هفتم‌تیر توسط سازمان مهندسی و عمران شهر انجام می‌شود و نیروها هم شبانه‌روز تلاش می‌کنند تا به‌زودی این پروژه به بهره‌برداری برسد. »

پس از میدان ولی‌عصر(عج)، دومین پلازای بزرگ شهری در میدان هفتم‌تیر اجرایی می‌شود و پس از آن هم مدیران شهری قصد دارند ۲پروژه شهری مهم دیگر را با عنوان پلازا در میدان‌های امام خمینی(ره) و حسن‌آباد اجرا کنند. به گفته «یاسر جعفری» معاون فنی و طرح‌های شهری سازمان زیباسازی شهر تهران، میدان شهدای هفتم‌تیر قرار نیست در حصار دیوارها قرار بگیرد و اطراف این میدان از طریق ایجاد «کمربند سبز» مرزی‌بندی می‌شود. او می‌گوید: «فراهم کردن فضای مناسب برای همه اقشار جامعه و همچنین ایجاد دسترسی‌های آسان عابران به خطوط مترو و تاکسی و اتوبوس از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این پلازاست. » به گفته جعفری، تابستان امسال شهروندان همراه با اعضای خانواده می‌توانند از فضای زیبای این پلازا برای غنی‌سازی اوقات فراغت و گذران لحظات خوش بهره‌مند شوند. 

کد خبر 443076

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha