همشهری آنلاین: آزمون‌ کارشناسی‌ ارشد سال‌ ۱۳۹۸ با رقابت ۶۱۴ هزار و ۶۵۳ نفر در روزهای ۲۳ و ۲۴ خرداد برگزار می‌شود.

ثبت‌نام آزمون دکتری

به گزارش مهر، آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۸ و بیست و چهارمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور در نوبت صبح و بعدازظهر روز پنجشنبه ۲۳ خرداد و نوبت صبح جمعه ۲۴ خرداد ماه ۱۳۹۸ برگزار خواهد شد.

کارت شرکت در آزمون حاوی اطلاعات ثبت‌نامی، تاریخ و محل برگزاری آزمون داوطلبان از روز دوشنبه ۲۰ خرداد ۹۸ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت.

داوطلبان لازم است با مشخصات شناسنامه‌ای (نام‌، نام‌خانوادگی، شماره شناسنامه، سال تولد) و مشخصات ثبت‌نامی (شماره پرونده و کد رهگیری) نسبت به پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام کنند.

برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.

آن دسته از داوطلبانی که علاوه بر کدرشته امتحانی اصلی متقاضی شرکت در یکی از ۶۳ کدرشته امتحانی به عنوان رشته امتحانی دوم (رشته شناور) نیز بوده‌اند، لازم است کارت شرکت در آزمون رشته امتحانی دوم خود را نیز از سایت سازمان سنجش آموزش کشور پرینت کرده و به آدرس حوزه امتحانی مندرج بر روی کارت مراجعه کنند.

شروع فرآیند برگزاری آزمون صبح‌ها از ساعت ۷:۳۰ و بعدازظهر از ساعت ۱۴:۳۰ است. درب حوزه‌های امتحانی صبح‌ها رأس ساعت هفت صبح و بعدازظهر رأس ساعت ۱۴:۰۰ بسته خواهد شد. لذا پس از بسته شدن در سالن‌های امتحانی از ورود داوطلبان به حوزه امتحانی، ممانعت بعمل خواهد آمد.

بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، برای پاسخگویی به سوالات تستی و درج آن در پاسخنامه، منحصراً از مداد سیاه نرم پررنگ استفاده شود. همچنین از ورود داوطلبانی که ماشین حساب برای شرکت در جلسه آزمون به همراه داشته باشند، ممانعت به عمل می‌آید و با آنان برابر مقررات قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمون‌های سراسری رفتار می‌شود.

کارنامه کلیه داوطلبان شرکت‌کننده در آزمون هر یک از کدرشته‌های امتحانی‌، در دهه دوم تیر ماه ۱۳۹۸ از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور در اختیار داوطلبان قرار داده خواهد شد.

کد خبر 442945
منبع: مهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha