پنجشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: خبرهای منتشر شده در فضای مجازی و برخی از پایگاه‌های خبری، حاکی از قصد باشگاه فرهنگی - ورزشی تراکتورساززی برای جذب آیاندا پاتوسی، هافبک هجومی استقلال تهران، است.

تراکتورساززی به دنبال «آیاندا پاتوسی»

به گزارش پنجششنبه ایرنا، گفته می شود باشگاه استقلال نتوانسته مطالبات مالی پاتوسی را برآورده کند و به همین دلیل این بازیکن ارزشمند خواهان جدایی از تیم است، اما شاید مقصد بعدی او در همین ایران باشد.

پاتوسی که تنها در یک نیم فصل ثابت بازی در ترکیب آبی پوشان پایتخت ثابت کرد که بازیکن ارزشمندی است، به صورت قرضی و با ماهی ۱۰ هزار دلار حقوق راهی «کیپ تاون»، پایتخت کشورش، شد و حالا قصد دارد در تیم دیگری فوتبال خود را ادامه دهد.

در همین حال به نقل از برخی موثق ادعا شده که باشگاه تراکتورسازی تبریز علاقه دارد تا پاتوسی را به خط هافبک خود اضافه و او را جانشین مسعود شجاعی کند.

گفته می شود تراکتورسازی و زنوزی، مالک باشگاه، مشکلی با پرداخت دستمزد پاتوسی ندارند و توافق با ستاره آبی‌ها دور از دسترس نیست.

آیاندا پاتوسی، بازیکن فوتبال اهل آفریقای جنوبی است که در پست هافبک هجومی به شکل قرضی از کیپ‌تاون سیتی برای باشگاه فوتبال استقلال تهران در لیگ برتر خلیج فارس بازی می‌کرد؛ وی همچنین ۱۲ بازی ملی برای تیم ملی آفریقای جنوبی دارد.

تیم فوتبال تراکتورسازی فصل قبل لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور را با رده پنجمی به پایان رساند و حالا به دنبال جذب بازیکنان صاحب نام بررای برآورده کرددن انتظارات هواداران پرشمارش است.

در فصل گذشته لیگ برتر ۶۵۰ هزار هوادار تراکتورسازی که در فوتبال ایران به «پرشورها» معروف هستند، بازی های این تیم را تماشا کردند.

کد خبر 442870

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha