همشهری آنلاین: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: برخی محدودیت‌های ترافیکی در این شهر همزمان با برپایی نماز عید سعید فطر اعمال می شود.

اعمال محدودیت‌های ترافیکی همزمان با برگزاری نماز عید فطر

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ فضل الله شیری اظهار داشت: با توجه به حضور گسترده مردم روزه دار کرمانشاه در نماز پرفیض عید سعید فطر و لزوم تأمین امنیت ترافیکی شهروندان، تمهیدات ترافیکی اعمال می‌شود.

وی ادامه داد: این محدودیت ترافیکی از ساعت ۵:۳۰ دقیقه صبح روز عید سعید فطر در بلوار شهید بهشتی حد فاصل چهار راه بسیج تا میدان آزادی اعمال و تا پایان مراسم ادامه خواهد داشت.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه بیان داشت: این محدودیت در تمامی معابر و ورودی‌های منتهی به بلوار شهید بهشتی از جمله تقاطع چهار راه بسیج، تقاطع خیابان آتش نشانی و تقاطع خیابان دادگستری به سمت چهار راه بسیج اعمال خواهد شد.

وی تاکید کرد: هر خودرویی نیز که در مسیرهایی که محدودیت ترافیکی اعمال می‌شود توقف داشته باشند با جرثقیل به پارکینگ منتقل خواهد شد.

شیری همچنین به شهروندان توصیه کرد برای تردد از مسیرهای جایگزین نظیر بلوار بنت الهدی و بلوار مصطفی امامی به عنوان جایگزین استفاده کنند.

وی در پایان از عموم شهروندان خواست تا به جهت تسهیل در رفت و آمد از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده و با مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی استان نیز همکاری کنند.

کد خبر 442762

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha