همشهری آنلاین: فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: با توجه به گسترش استفاده از پهپادها و ریزپرنده‌ها و سهولت استفاده از این ابزارها برای ایجاد ناامنی، پدافند هوایی از امکانات و تجهیزات نوین و ابتکاری برای کشف، شناسایی و در صورت لزوم ساقط کردن این اهداف استفاده می‌کند.

علیرضا صباحی فرد

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری فارس، امیر علیرضا صباحی‌فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به وظیفه ذاتی این نیرو در رصد مداوم آسمان کشور و تامین امنیت مرزهای هوایی، گفت: در همه مناسبت ها و مراسم ملی و مذهبی طرح های عملیاتی ویژه ای برای  ایجاد امنیت هوایی لازم در این رویدادها داریم.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش تصریح کرد: برای مناسبت هایی مانند راهپیمایی ۲۲ بهمن، روز قدس، مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و ... که مردم در سراسر کشور در خیابان‌ها حضور می‌یابند پدافند هوایی طراحی عملیاتی متناسب  برای حفظ امنیت آسمان کشور و به خصوص هوا و فضای مناطقی که اجتماعات در آن برگزار می‌شود دارد.

وی تاکید کرد: با توجه به گسترش استفاده از پهپادها و ریزپرنده ها و سهولت استفاده از این ابزارها برای ایجاد ناامنی پدافند هوایی از امکانات و تجهیزات نوین و ابتکاری برای کشف، شناسایی و در صورت لزوم ساقط کردن این اهداف استفاده می کند.

امیر صباحی فرد افزود: هوشیاری و آماده به کار بودن به همراه سرعت و دقت از مولفه‌های اصلی هر نیروی پدافندی است و کارکنان پدافند هوایی ارتش به صورت مداوم در حال افزایش توان عملیاتی و تجهیزاتی خود متناسب با تهدیدهای نوین هستند.

کد خبر 442591

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha