یکشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۲
۰ نفر

مشکل سدمعبر حاشیه بزرگراه شهید آیت‌الله ‌سعیدی و میدان شهید سروری بعداز ۲سال پیگیری مداوم از سوی شهرداری ناحیه۲ منطقه۱۸ به‌طور کامل رفع شد.

میوه فروشان سیار

رضاشیرزادیان شهردار ناحیه۲ منطقه۱۸با اعلام این خبر گفت: «سدمعبر میوه‌فروشان در اطراف میدان شهید سروری (پاسگاه نعمت‌آباد) و ابتدای بزرگراه شهید سعیدی همواره مشکلات زیادی را برای اهالی منطقه۱۸ و مناطق همجوار ایجاد کرده بود. حدود ۲۰۰میوه‌فروش سیار با چرخ‌های دستی مملو از میوه، هرشب در ضلع جنوب غربی میدان شهید سروری و ابتدای بزرگراه شهید سعیدی تجمع و بخش قابل توجهی از عرض بزرگراه را اشغال می‌کردند. همین تجاوز به حریم بزرگراه سبب ایجاد ترافیک سنگینی می‌شد که‌گاهی تا اسلامشهر و چهاردانگه ادامه پیدا می‌کرد.»

شیرزادیان با بیان اینکه حضور این حجم از میوه‌فروش‌ها گذشته از مشکل ترافیکی و انتشار زباله در حاشیه بزرگراه سبب بروز برخی آسیب‌های اجتماعی شده بود افزود: «در سال‌های اخیر حضور افراد ناباب و باجگیر در این محدوده مشکلاتی را ایجاد کرده بود. برخی از این افراد بیش از ۱۰چرخ داشتند که در همین محدوده اجاره می‌دادند و مبالغی را دریافت می‌کردند.

ما برای حل این مشکل از ۲سال قبل کار میدانی را آغاز کردیم و بعداز شناسایی افراد متخلف و پیگیری‌های مستمر، در نهایت با حکم مقام قضایی تعدادی از این افراد بازداشت شدند. در ادامه ساماندهی کامل این محدوده انجام شد؛ به‌طوری‌که دیگر نه ترافیکی در این محدوده هست و نه آلودگی زیست‌محیطی.»او همچنین از رفع سدمعبر در ضلع جنوب‌شرقی میدان شهید سروری خبر داد و گفت: «در ضلع جنوب‌شرقی میدان شهید سروری هم تعدادی جگرکی و آب زرشک‌فروشی سیار حضور داشتند که مشکلات زیست‌محیطی و ترافیکی ایجاد کرده بودند که خوشبختانه این مشکل هم حل شد.»

کد خبر 442560

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha