همشهری آنلاین: تیم ملی والیبال ایران توانست در بازی دوم خود از لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۹ با نتیجه قاطعانه سه بر صفر چین (میزبان مسابقات) را شکست دهد.

واليبال ايران چين

به گزارش ایسنا، از ساعت ۱۶:۳۰ عصر امروز، شنبه، ۱۱ خرداد تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار خود از لیگ ملت‌های ۲۰۱۹ والیبال، برابر تیم ملی چین که میزبان هفته اول این مسابقات بود به میدان رفت و توانست در سه ست این تیم را شکست دهد.

تیم ملی ایران به ترتیب با امتیاز ۲۵ بر ۲۲ در ست اول، ۲۵ بر ۱۸ در ست دوم و ۲۵ بر ۲۱ در ست سوم میزبان را شکست داد.

تیم ملی ایران در بازی سوم خود از هفته اول مسابقات، باید فردا، یکشنبه ۱۲ خرداد به مصاف تیم آلمان برود.

به گزارش  مهر، ایران، ایتالیا، چین، آلمان، برزیل، آرژانتین، ژاپن، کانادا، لهستان، روسیه، پرتغال، استرالیا، فرانسه، صربستان، بلغارستان و آمریکا ۱۶ تیم حاضر در رقابت‌ها هستند که پس از پایان دور مقدماتی مسابقات، پنج تیم برتر به همراه تیم آمریکا میزبان مرحله نهایی رقابت‌ها از ۱۹ تا ۲۳ تیرماه برای تکلیف قهرمان جدال خواهند داشت.

تیم‌های فرانسه، ایران، ایتالیا، آرژانتین، چین، برزیل، روسیه، لهستان، صربستان، آمریکا، آلمان و ژاپن ۱۲ تیم اصلی وثابت در لیگ ملت‌های والیبال خواهند بود که برای هفت سال در گروه مردان لیگ ملت‌های والیبال حضور خواهند داشت. تیم ملی والیبال ایران در سال ۲۰۱۹ هفتمین حضور خود در لیگ جهانی والیبال را که با نام لیگ ملت‌های والیبال برگزار می‌شود، در حالی تجربه می‌کند که هدایت تیم ایران را ایگور کولاکوویچ برای سومین سال متوالی در این رقابت‌ها بر عهده دارد.

ملی پوشان ایران در شش دوره گذشته این رقابت‌ها با خولیو ولاسکو (۲۰۱۳)، اسلوبودان کواچ (۲۰۱۴ و ۲۰۱۵)، رائول لوزانو (۲۰۱۶) و کولاکوویچ (۲۰۱۸و ۲۰۱۷) به میدان رفتند.

بهترین عنوان ایران در این مسابقات با حضور کواچ در سال ۲۰۱۴ بود که ملی پوشان موفق شدند مقام چهارم مسابقات را کسب کنند. سال گذشته نیز تیم ملی با هدایت ایگور کولاکوویچ در جایگاه دهمی قرار گرفت.

تیم‌های والیبال برزیل (با ۹ مدال طلا، ۷ نقره، ۴ برنز)، ایتالیا (با ۸ مدال طلا، ۳ نقره، ۴ برنز) و تیم روسیه (با ۳ مدال طلا، ۵ نقره، ۷ برنز) به ترتیب پرافتخار ت‌ین تیم‌های لیگ جهانی هستند.

کد خبر 442504

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha