همشهری آنلاین: فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: این نیرو و قرارگاه پدافندهوایی خاتم الانبیا (ص) ۲۴ ساعته در حال رصد آسمان ایران هستند و برای رویارویی با تهدیدات آماده‌اند.

علیرضا صباحی فرد

امیر سرتیپ «علیرضا صباحی فرد» در گفت وگو با خبرنگار دفاعی ایرنا به برخی فضاسازی‌های رسانه‌ای درخصوص تحرک ناو هواپیمابر آمریکا در آب‌های جنوبی ایران اشاره کرد و اظهارداشت: با توجه به تهدیدات موجود و احتمال انجام تهدیداتی پدافندهوایی با تمام قدرت همه نقاط کشور به ویژه جنوب را پوشش می‌دهد.

وی تاکید کرد: با قاطعیت اعلام می‌کنیم که در آمادگی ۱۰۰ درصدی به سر می بریم و آمادگی مقابله با هر گونه تهدیدی که برای دشمنان متصور باشد را داریم.

فرمانده نیروی پدافندهوایی ارتش با بیان اینکه «به فضا سازی‌های رسانه‌ای در رابطه با ناو و تحرکات دشمن نه اهمیت داده‌ایم و نه اهمیت خواهیم داد»، افزود: پدافند هوایی ایران اسلامی به مرحله‌ای رسیده است که بتواند در مقابل تمام تهدیدات مقابله کند.

سرتیپ علیرضا صباحی فرد با تاکید مجدد بر اقتدار پدافندهوایی ایران، تصریح کرد: هیچ پرنده‌ای حق ورود به آسمان مقدس ایران اسلامی بدون اجازه و هماهنگی پدافندهوایی را ندارد.

وی همچنین گفت: ما تاکنون با قدرت از آسمان کشور دفاع کرده‌ایم؛ بارها خواستند که اقدامی انجام دهند اما جلوی آنها را قاطعانه گرفتیم.

کد خبر 442491

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha