مجموع نظرات: ۰
جمعه ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۳
۰ نفر

راهپیمایی روز قدس با حضور باشکوه ‌اقشار مختلف مردم در استان‌های فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد ‌با شعار «مرگ بر اسرائیل» ‌و «مرگ بر آمریکا» ‌ برای رساندن فریاد مظلومیت مردم فلسطین ‌به گوش جهانیان برگزار شد.

روز قدس فارس
  • فریاد آزادی‌خواهی قدس از کنار خلیج فارس‌

به گزارش تسنیم، مردم انقلابی و ولایت‌مدار بوشهر در کنار آب‌های خلیج فارس راهپیمایی روز جهانی قدس را با فریادهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا از خیابان امام خمینی(ره) بوشهر آغاز کردند. مردم روزه‌دار بوشهر در زیر آفتاب سوزان و دمای ۴۵ درجه با خلق حماسه‌ای دیگر و با شعارهای «مرگ بر رژیم صهیونیستی» و «آزادی فلسطین، مرهون اتحاد است» ضمن حمایت همه‌جانبه از ملت مظلوم فلسطین، انزجار خود را از رژیم کودک‌کش صهیونیستی و استکبار جهانی اعلام کردند.

راهپیمایی روز جهانی قدس در بوشهر در حالی‌که امام جمعه، استاندار و خانواده معظم شهدا پیشاپیش راهپیمایان در حرکت بودند با شعارهای «از دشمنان ایران ما خواهشی نداریم، با غاصب فلسطین ما سازشی نداریم» - «مانند رهبر خود آزاده‌ایم آزاده، برای محو دشمن آماده‌ایم آماده» - «خط ولی فقیه خط سیاست ماست، نبرد با اسرائیل درک صلابت ماست» - «رهایی فلسطین همیشه در فکر ماست، نابودی اسرائیل زیباترین ذکر ماست»، «مرگ بر انگلیس» و «مرگ بر آل سعود خائن» مسیر راهپیمایی را تا مصلای جمعه طی کردند.

  • راهپیمایی روز قدس در ۷۶ نقطه فارس‌

مردم همیشه در صحنه استان فارس نیز در ۷۶ نقطه این استان در صفوف به‌هم‌ پیوسته راهپیمایی جمعه آخر ماه مبارک رمضان حضور یافته و یکصدا آزادی قدس را فریاد ‌زدند. ‌راهپیمایی در شهر شیراز مرکز استان نیز از میدان امام حسین(ع) آغاز شد و مردم شیراز سومین حرم اهل بیت(ع) این مسیر را به سمت چهارراه زند، میدان شهرداری، خیابان نمازی، بلوار شهید دستغیب و حرم شاهچراغ(ع) ادامه دادند.

  • راهپیمایی استکبارستیزی در کهگیلویه و بویراحمد 

راهپیمایی استکبارستیز روز قدس در جای جای کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد. این راهپیمایی در نقاط مختلف استان با فریاد «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» در دیار آریوبرزن طنین‌انداز شد. اقشار مختلف جامعه در این راهپیمایی فریاد آزادی قدس شریف را سر دادند. حضور نسل‌های مختلف نیز در قاب دوربین‌ها دیده می‌شد. نکته جالب این راهپیمایی حضور عشایر بود که با لباس خاص خود جلوه ویژه‌ای به این راهپیمایی داده بودند. «ابراهیم عزیزی» معاون قوه قضائیه سخنران این مراسم بود.

کد خبر 442369

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha