جمعه ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲
۰ نفر

مردم ولایت‌مدار استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری، همزمان با سراسر ایران اسلامی، بار دیگر لبیک‌گویان به ندای امام امت، با حضور دشمن‌شکن خود حمایت‌ از آزادی‌خواهان و مبارزان فلسطینی تا آزادی کامل قدس شریف را اعلام کردند.

روز قدس اصفهان

به گزارش تسنیم، حضور مردم اصفهان در راهپیمایی مثال‌زدنی بود. راهپیمایان اصفهانی در صفوف به‌هم‌فشرده و با مشت‌های گره‌کرده و فریادهای «الله اکبر» در مسیرهای هشت‌گانه منتهی به میدان امام (ره) حرکت می‌کردند و هر لحظه بر جمعیت شرکت‌کنندگان در مسیرهای راهپیمایی افزوده می‌شد. سردار سرتیپ پاسدار «اسماعیل قاآنی» جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سخنران راهپیمایی روز جهانی قدس در اصفهان بود.

علاوه بر اصفهان، مردم شهرستان‌های استان نیز همگام و همدل با امت اسلام به پا خاستند و در حمایت از مقاومت مردم مظلوم فلسطین راهپیمایی کردند. مردم در شهرها و روستاهای سراسر استان اصفهان در مسیرهای از پیش‌تعیین‌شده به سمت میعادگاه نماز جمعه حرکت کردند تا جلوه‌ای دیگر از شکوه و عظمت این روز را به نمایش بگذارند.

  • حضور دشمن‌شکن مردم یزد

راهپیمایی روز جهانی قدس با قرائت قرآن در میدان شهید بهشتی (ره) یزد و با حضور مردم ‌ولایت‌مدار دارالعباده برگزار شد. پس از قرائت قرآن، شرکت‌کنندگان در راهپیمایی اقدام به قرائت زیارت آل‌یاسین کردند و پس از آن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل آغازگر راهپیمایی باشکوه مردم یزد بود. آیت‌الله «محمدرضا ناصری یزدی» نماینده ولی فقیه در استان و امام‌ جمعه یزد، در لحظات ابتدایی به جمع راهپیمایان یزدی پیوست.

نماینده ولی فقیه در استان و امام‌ جمعه یزد با حضور در صفوف مردم و پیشاپیش همه در راهپیمایی شرکت کرد و شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر انگلیس» سر داد. جمع قابل توجهی از هنرمندان استان یزد نیز با حضور در راهپیمایی روز قدس، پشتیبانی و حمایت جامعه هنرمندان استان یزد از ولایت و نظام را با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا به گوش جهانیان رساندند. علاوه بر حضور منسجم هنرمندان در راهپیمایی، برخی از مسئولان فرهنگی و هنری استان یزد هنرمندان را همراهی می‌کردند.

  • «مرگ بر اسرائیل» در بام ایران طنین‌انداز شد

راهپیمایی روز قدس در شهرکرد برگزار و بار دیگر شعار «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» در بام ایران طنین‌انداز شد. روز قدس روز وحدت و یکپارچگی مسلمانان جهان و روز حمایت از مردم مظلوم فلسطین است. هر سال مردم استان چهارمحال و بختیاری با حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس وحدت و همدلی خود را در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به جهانیان اثبات می‌کنند.

همچنین راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور پرشور مردم شهرکرد برگزار شد و مردم از مسیرهای تعیین‌شده به سمت مصلای بزرگ امام خمینی (ره) این شهر رفتند. مردم شهرکرد بار دیگر برای نشان دادن تنفر خود از رژیم صهیونیستی به میدان آمدند و با سر دادن شعارهای «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» حمایت خود از مردم مظلوم فلسطین را نشان دادند.

کد خبر 442359

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha