همشهری آنلاین: فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: دشمنان به هیچ وجه قدرت رویارویی و مقابله با ارتش جمهوری اسلامی ایران را نداشته و نخواهند داشت.

علیرضا صباحی فرد

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، امیر علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در رابطه با تهدید کشورهای مختلف علیه ایران اظهار داشت: دشمنان به هیچ وجه قدرت رویارویی و مقابله با ارتش جمهور اسلامی ایران نداشته و نخواهند داشت.

وی افزود: ملت سلحشور و انقلابی ایران اسلامی و سایر کشورهای دیگر امروز با آرمان قدس شریف تجدید پیمان کردند. ملت مسلمان ایران بار دیگر به فرمایشات رهبر کبیر انقلاب پاسخ مثبت دادند و به میدان آمدند تا بگویند پای آرمان های انقلاب اسلامی ایستاده اند.

امیر صباحی فرد ادامه داد: آن کسانی که وعده داده بودند انقلاب اسلامی ایران نابود خواهد شد بیایند و این جمعیت میلیونی را ببینند تا متوجه شوند مردم ایران به پای انقلاب اسلامی خواهند ایستاد.
فرمانده نیروی پدافند هوایی تاکید کرد: به افراد و کشورهایی که با انقلاب اسلامی دشمنی دارند می گویم که این انقلاب به انقلاب امام زمان وصل خواهد شد و ما پای این انقلاب و نظام ایستاده‌ایم و مذاکره و معامله ای در رابطه با مسائل ناموسی انقلاب همچون مسائل دفاعی و نظامی نخواهیم داشت.

وی تاکید کرد: اینکه قدس پایتخت ابدی فلسطین است جزو شعارهای ابدی ما خواهد بود.

کد خبر 442293

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha