همشهری آنلاین: احزاب و تشکل‌های سیاسی طی بیانیه‌های جداگانه‌ای از آحاد مردم شریف ایران برای حضور در راهپیمایی یوم الله روز قدس دعوت کردند.

دعوت احزاب و تشکل‌های سیاسی از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس

به گزارش حوزه احزاب خبرگزاری فارس، احزاب و تشکل‌های سیاسی طی بیانیه‌های جداگانه‌ای از آحاد مردم شریف ایران برای حضور در راهپیمایی یوم الله روز قدس دعوت کردند.

  • حزب موتلفه: حضور در «راهپیمایی روز قدس»،  زمینه ساز شکست کامل سران صهیونیست خواهد بود

حزب موتلفه اسلامی در بیانیه‌ای از آحاد ملت شریف ایران برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد. متن این بیانیه به شرح زیر است: 

«بسم‌اللّه‌الرحمن‌الرحیم

وَلَقَدْ کَتَبْنَا فِی الزَّبُورِ مِنْ بَعْدِ الذِّکْرِ أَنَّ الْأَرْضَ یَرِثُهَا عِبَادِیَ الصَّالِحُونَ؛ و ما بعد از تورات در زبور (داود) نوشتیم که البته بندگان نیکوکار من ملک زمین را وارث و متصرف خواهند شد. (انبیاء/105)

انقلاب اسلامی ایران، سرآغازی برای بیداری اسلامی در میان ملت های مسلمان بود که اینک در چهلمین سال  پیروزی خود، زمینه سازی اقتدار جبهه مقاومت در منطقه و زبونی و اضمحلال رژیم غاصب صهیونیستی را فراهم کرده است. 

رژیم نامشروعی که داعیه حکومت از نیل تا فرات داشت و به گنبد آهنین دفاعی و تجهیزات پیشرفته نظامی و قدرت ارتش خود می نازید، امروز بیش از دو روز دربرابر اقتدار جبهه مقاومت و موشک های دست ساز رزمندگان دلیر فلسطینی دوام نمی آورد. 

امروز نه فقط ملت ایران، بلکه مسلمانان و حتی مردم آزاده جهان، نه فقط روز قدس؛ بلکه در طول سال جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم و نسبت به سران خبیث و جنایکار اسرائیل اعلام انزجار می کنند و خواستار استیفای حقوق مردم مظلوم فلسطین می باشند. حتی سازمان ملل و شورای امنیت نیز برخلاف گذشته، برخی جنایات این رژیم غاصب را محکوم می کند.

در شرایطی که توطئه خطرناک آمریکا و اسرائیل برای تصرف سرزمین های اسلامی توسط عوامل مزدور و جنایتکار داعش به شکست انجامیده و دست خبیث و خون آلوده استکبار از منطقه کوتاه شده، دولتمردان آمریکا در اوج زبونی به دسیسه ای دیگر متوسل گردیده و تلاش می کنند با ترفند "معامله قرن" چندصباحی بیشتر به حیات شرارت بار رژیم کودک کش اسرائیل ادامه داده و سران سفاک آن را از این منجلاب نابودی نجات دهند ولی زهی خیال باطل که این دسیسه نیز همانند گذشته، نقش بر آب خواهد شد. 

در این میان برخی دولت ها و سران منطقه نیز باخودباختگی و خیانت و همانند گاو شیرده، با مشارکت در این معاملة کثیف، عامل سیاست های خصمانه آمریکا و اسرائیل در منطقه گردیده و از افشای آن هم ابایی ندارند. 

امروز پرواضح است دست هایی که زنان و کودکان و جوانان مظلوم و بی دفاع فلسطینی را به خاک و خون می کشند و با تخریب خانه هایشان، آنان را از سرزمین های مادری خودشان بیرون می رانند، در یمن نیز شبیه همان جنایات را تکرار می کنند ولی با عنایات خداوند و مجاهدت رزمندگان مقاومت، بحمدالله در هر دوجبهه شکست های سنگینی را متحمل گردیده و تاکنون به اهداف خود دست نیافته اند و ان شاءالله دست هم نخواهند یافت. 

حضور در «راهپیمایی روز قدس»، حضور در هم آورد اقتدار جهانی جبهه حق علیه جبهه باطل و زمینه ساز شکست کامل سران صهیونیست دولت های سرسپرده و نابودی جبهه استکبار خواهد بود. ان شاءالله. و این وعده خداست که صالحون وارثان زمین خواهند بود. 

حزب مؤتلفه اسلامی ضمن گرامیداشت یاد امام راحل(ره) و خطابه‌های انقلابی وی علیه صهیونیسم بین الملل، روز جمعه یوم الله قدس همزبان با ملت بزرگ ایران همراه با مسلمانان و آزادگان سراسر جهان در چهلمین روز قدس به خیابان ها آمده، با شعارهای همیشگی «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر انگلیس» و «مرگ بر اسرائیل» حمایت از مردم مظلوم فلسطین و رزمندگان جبهة مقاومت را بلندتر و کوبنده ‌تر از سال  های قبل فریاد خواهند زد و ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های شهدا و اسرای در بند رژیم صهیونیستی، با حضوری حماسی و شکوهمندتر در راهپیمایی روز قدس جنایات ددمنشانه اسرائیل در سرزمین های اشغالی و پشتیبانی همه جانبه آمریکا و انگلیس و آل سعود را  محکوم خواهند کرد»

  • جامعه روحانیت مبارز: امید به پیروزی مردم فلسطین دست‌یافتنی است

جامعه روحانیت مبارز با صدور اطلاعیه‌ای به مناسبت روز جهانی قدس اعلام کرد امروز آرمان فلسطین و ندای عدالت خواهی در جهان اسلام طنین افکن است. 

متن این اطلاعیه بدین شرح است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

قدس شریف همچنان کانون حق طلبی و مبارزه با استکبار و ستم آشکار است.

روز قدس روز اسلام  وامت اسلام است.

روز قدس روز بیداری ملت های مسلمان و دفاع از حقوق انسانی است.

روز قدس روز وحدت مسلمانان، روز پایداری و استقامت و روز پیروزی است.

ایران اسلامی چهل سال است که با هدایت آن پیر روشن ضمیر امام بزرگوارمان و راهبری مقام معظم رهبری رمز عزت، افتخار و وحدت امت اسلامی را یافته است و با اعتقاد و عزم راسخ و گام‌های استوار در این راه ثابت قدم مانده است.

اگر امروز آرمان فلسطین و ندای عدالت خواهی در جهان اسلام طنین افکن است و امید به پیروزی و بازگشت سرافرازانه آوارگان فلسطینی دست یافتنی است محصول هوشمندی، ایثار و مقاومت ملت بزرگ ایران است.

جامعه روحانیت مبارز با تقدیم خالصانه ترین درودها به ساکنان دیار عزت و کرامت ایران اسلامی اعلام می‌دارد به همراه ملت شریف، روزه دار و همیشه در صحنه، در راهپیمایی بزرگ آزادی قدس و نه به معامله قرن شرکت خواهد کرد.

امیدواریم خداوند متعال پیروزی هر چه سریتر را نصیب امت اسلامی گرداند.

و ما النصر الا من عندالله العزیز الحکیم.

  • جامعه اسلامی مهندسین: «معامله قرن» تنفس مصنوعی رژیم کودک کش صهیونیستی و آمریکاست

جامعه اسلامی مهندسین به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه‌ای صادر کرد. 

متن این بیانیه بدین شرح است: 
 
وسیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون. 
 
روز جهانی قدس، تدبیر امام راحل عظیم الشأن (ره) در پاسداشت مقاومت و مبارزه برای آزادسازی قدس شریف از چنگال صهیونیسم غاصب، اکنون به نماد روز بیداری و وحدت ملت های مسلمان بدل شده است.  

امروز که توطئه فرزندان نامشروع استکبار همچون داعش و القاعده در منطقه شکست خورده است و جبهه مقاومت به رهبری جمهوری اسلامی ایران به پیروزی های شگرف و نابودی مزدوران استکبار نائل آمده است و ملت های مسلمان و بیدار در یمن، بحرین و دیگر نقاط منطقه هر روز به پیروزی نهایی نزدیکتر می شوند، جبهه کفر دامی دیگر برای رژیم های خائن و طماع و ترسو افکنده است.

«معامله قرن» طرحی امریکائی-صهیونیستی است که اولا فروپاشی وحدت جهان اسلام و ناامیدی مسلمانان را از مقاومت و آزادی قدس شریف دنبال می کند و ثانیا همچون دستگاه تنفس مصنوعی برای رژیم کودک کش صهیونیستی و ارباب آمریکائیش و حاکمان مرتجع و خودفروخته منطقه عمل می نماید.  

ملت های مسلمان امروز باید بیش از همیشه بیدار و با بصیرت باشند، چراکه جبهه کفر از آخرین و مهلک ترینتیرهایش برای شکست جبهه حق و مقاومت استفاده می کند. رئیس جمهور شیّاد ایالات متحده که هنوز در سردرگمی شکست تلاش هایش در به تسلیم کشاندن ملت بزرگ ایران و نیز متلاشی شدن طرح هایش در ذلیل کردن ملت های آزاده منطقه به سر می برد، حالا معامله ای کثیف را پیشکش صهیونیست های غاصب ومرتجعین عرب نموده است. اما زهی خیال باطل! که این وعده الهی است که زمین را بندگان صالح خدا به ارث خواهند برد و صبح پیروزی نزدیک است.  
امسال آخرین جمعه ماه مبارک رمضان یعنی روز جهانی قدس حال و هوای دیگری دارد. پیروزی های خیره کننده جبهه مقاومت و وزیدن نسیم بیداری اسلامی در منطقه و شکست های پیاپی مثلث شوم صهیونیسم، استکبار و وهابیت، قدرت بی بدیل جبهه مقاومت را در وحدت ملت های مسلمان به پشتیبانی جمهوری اسلامی ایران و زعامت ولی امر مسلمین جهان در لبیک به ندای رهبر فقید نهضت بزرگ انقلاب اسلامی ایران جلوه گر خواهد نمود.  
جامعه اسلامی مهندسین ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس، حمایت خود را از مقاومت اسلامی ملت مظلوم فلسطین تا آزادی کامل قدس شریف اعلام نموده و با محکوم کردن طرح های استکباری همچون شرح معامله کثیف قرن، از تمامی اقشار ملت شریف ایران علی الخصوص مهندسین متعهد و فرهیخته کشور برای حضور پرشور و حماسی در راهپیمائی عظیم روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان دعوت به عمل می آورد.  

  • جبهه پایداری: حکام عرب سرنوشت «عرفات» را درس عبرت قرار دهند

جبهه پایداری انقلاب اسلامی با صدور بیانیه‌ای از آحاد مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

متن بیانیه از این قرار است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ نُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَی الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّه وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثِینَ

ما می‌خواهیم بر مستضعفان زمین منّت نهیم و آنان را پیشوایان و وارثان روی زمین قرار دهیم‌. (قصص 5)

هرساله با نزدیک شدن به جمعه پایانی ماه مبارک رمضان، اهمیت نامگذاری این روز از سوی معمار کبیر انقلاب اسلامی(ره) به نام روز قدس، و تبدیل آرمان آزادی ملت شریف فلسطین، به موضوع اول جهان اسلام و حتی سراسر دنیا، خود را به خوبی نشان می دهد.

امام خمینی(ره) با نامیدن این روز به روز قدس، اجازه ندادند مسئله فلسطین توسط نظام سلطه و همپیمانان عربی آن ها ابتدا به یک مسئله دست چندم تبدیل، و سپس نیز به کلی به دست فراموشی سپرده شود.

موضوع فلسطین از ۲ جهت دارای اهمیت ویژه می باشد:

اول اینکه حمایت از ملت فلسطین، حمایت از انسانیت است و بر این اساس حامیان و دشمنان آن، در 2جبهه حامیان بشریت، انسانیت و آزادی، و جبهه توحش، رذالت و دنائت صف آرایی خواهند کرد. به بیان دیگر، حمایت از آزادی فلسطین، معیار و سنگ محک زنده بودن وجدان آدمی و حرکت در مسیر حق و حقیقت است.

دوم اینکه قدس قبله نخست مسلمین بوده و جایگاه اساسی در اندیشه های مسلمین دارد و آزادی آن قدمی لازم و ضروری برای شکل گیری تمدن نوین اسلامی و طرح ریزی نظم نوین جهانی می باشد.

بر همین اساس، جبهه پایداری انقلاب اسلامی بر خود فرض می‌داند در آستانه این روز بزرگ، نکاتی را به صورت مختصر متذکر گردد:

مدتی است آمریکایی ها و اسرائیلی ها به دنبال الحاق بخش های دیگری از خاک فلسطین، به سرزمین های اشغال شده توسط رژیم صهیونیستی با عنوان «معامله قرن» می باشند. چه خوب است غربی ها، صهیونیست ها و همراهان عربی آن ها به سرنوشت چنین معامله هایی چون کمپ دیوید که منجر به پایداری و مقاومت بیشتر مردم مظلوم فلسطین، شکل گیری انتفاضه و حمایت قاطع تر مردم بیدار و آگاه جهان شد توجه کنند.

خدای متعال در جای جای قرآن کریم وعده پیروزی و نصرت مستضعفان و یاری دهندگان دین خود را داده است و ملت های مسلمان، به وقوع پیوستن این وعده ها را به چشم خود در پیروزی انقلاب اسلامی ایران و پیشرفته و قدرتمندتر شدن هر روزه آن، پیروزی های 33، 22 و 8 روزه حزب الله لبنان در جنگ با رژیم صهیونیستی، ایستادگی و پیروزی های ملت مظلوم یمن در برابر عربستان صفّاک مسلح به بزرگترین قراردادهای تسلیحاتی دنیا، آزادسازی کامل سوریه و عراق و نابودی داعش و...، دیده اند و همانطور که طرح آمریکایی ها برای ساختن خاورمیانه جدید مطلوب آن ها شکست خورد و به جای «خاورمیانه آمریکایی» ، «خاورمیانه ای انقلابی» شکل گرفت، امروز نیز معامله قرن در برابر «وعده الهی قرن» که همانا «آزادسازی فلسطین از نهر تا بحر» می باشد، به فضل الهی شکست خواهد خورد.

خوب است حکام مرعوب جهان عرب، همچنین برخی واداده های داخلی که رویای مذاکره و همکاری با غرب را در سر می پرورانند –که از قضا، برخی از آن ها سابقه استکبارستیزی و انقلابی گری نیز در گذشته خود داشته اند- سرنوشت «یاسر عرفات» را با خود مرور کرده و درس عبرتی برای خود قرار دهند تا بدانند نرمش و سازش با دشمن، نه تنها باعث عقب نشینی آن ها نمی شود، بلکه همین تجربه های اخیر رفتار آمریکا با عربستان سعودی نشان می دهد که غربی ها به همراهان و حامیان خود تنها به چشم گاوهای شیرده نگاه می کنند و هرگاه احساس کنند دیگر سودی برایش ندارند، همان رفتاری را با آن ها خواهد کرد که با امثال صدام و قذافی کردند.

فلسطینیان، مسلمانان سراسر جهان و غربی ها بدانند حمایت ملت ایران از مردم مظلوم فلسطین، حمایتی اعتقادی، اسلامی و انسانی است نه حمایتی سیاسی و منفعت طلبانه همچون حمایت های سابق برخی دولت های منطقه.

این حکومت ها نشان داده اند که هرکجا پای منافعشان در میان باشد و هرکجا آمریکا به آن ها دستور دهد، فورا حمایت های خود از فلسطین را قطع خواهند کرد. اما انقلاب اسلامی و مردم غیرتمند ایران، بی توجه به فشارهای خارجی مبنی بر قطع حمایت از مظلومان جهان، بیش از پیش حامی آرمان آزادی قدس شریف خواهند بود.

در همین راستا جبهه پایداری انقلاب اسلامی، ضمن دعوت از ملت مومن و روزه دار ایران اسلامی جهت شرکت در راهپیمایی و نماز جمعه روز قدس، اعلام می دارد با لطف خداوند متعال این روز قدس نیز همچون سال های گذشته، به روز شکست دیگری برای توطئه های آمریکایی-اسرائیلی علیه امت اسلامی تبدیل خواهد شد و مسلمانان سراسر جهان با حضور پر رنگ خود، غده چرکین صهیونیستی را به پایان تاریخ انقضا و فروپاشی خود نزدیک تر خواهند کرد.

  • حزب مردم‌سالاری: طرح معامله قرن با استمرار مقاومت فلسطینی‌ها محکوم به شکست است

حزب مردم‌سالاری طی اطلاعیه‌ای از مسلمانان جهان به ویژه ملت ایران برای حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، همواره یادآور سنت حسنه‌ای است که از چهار دهه پیش به ابتکار معمار گرانقدر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) پایه‌گذاری شد و  این مناسبت در هر سال، بهانه‌ای برای گردهمایی آزادیخواهان دنیا در حمایت از مردم ستمدیده فلسطین و محکومیت هرگونه اشغالگری و تجاوز است. راهپیمایی روز جهانی قدس، رخدادی با شکوه و  پسندیده است که نه فقط در ایران، بلکه  توسط مسلمانان و آزادیخواهان بسیاری از کشورهای جهان گرامی داشته می‌شود چراکه پیام روز قدس، فراتر از هر رسم و آیین و مذهبی، پیام انسانیت و آزادیخواهی و ظلم ناپذیری است که از سوی پروردگار متعال در فطرت انسانها به ودیعه گذاشته شده است و همین پیام معنوی است که موجب شده روز جهانی قدس در تمامی دنیا، علی‌رغم افزایش فشارهای رژیم صهیونیستی بر ملت مظلوم فلسطین هر سال باشکوهتر از قبل مورد استقبال قرار گیرد.

راهپیمایی روز جهانی قدس در شرایط کنونی، با توجه به تحرکات منطقه‌ای آمریکا در قدس شریف و تصمیم نابخردانه دونالد ترامپ در انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس و به رسمیت شناختن بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی و حمایت از اشغالگری رژیم صهیونیستی در بلندی‌های جولان، بیش از گذشته مورد توجه و اهمیت یافته است. کما اینکه اقداماتی فریبنده به عنوان طرح معامله قرن که به گونه‌ای برنامه‌ریزی در جهت به رسمیت شناختن منویات رژیم نتانیاهو و حامیان مرتجع منطقه‌ای آن می‌خواهد پیش برود بازهم براهمیت این روز جهانی می‌افزاید و البته چنین تحرکاتی فقط صفوف آزادیخواهان جهان را در مقابله با اشغالگری و ستمگری رژیم صهیونیستی و حامیانش، بیش از پیش منسجم‌تر و متحدتر می‌سازد.

شکی نیست که با استمرار مقاومت مردم مظلوم فلسطین و تداوم انتفاضه و راهپیمایی بازگشت و پاسخ موشکی فلسطینان باید امثال ترامپ بدانند که طرح معامله قرن آنان علی‌رغم سرمایه‌گذاری‌های فراوان از جیب مشتی از سران مزدور و خائن و مرتجع عرب قطعا محکوم به شکست است.

حزب مردم‌سالاری همانند سالیان گذشته، ضمن دعوت مسلمانان جهان به ویژه ملت سرافراز ایران برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس تاکید می‌کند که روز قدس، نمادی برای مقابله با هرگونه ستم و اشغالگری تحت هر عنوانی است تا جهانیان بدانند ظلم و شقاوتی که در قالب نام رژیم صهیونیستی و با حمایت آمریکا و برخی رژیم‌های مرتجع صورت می‌گیرد، محکوم و رو به زوال است و آنچه سرانجام در منطقه باقی خواهد ماند، حقوق حقه فلسطینیان و همه ملت‌های آزادیخواه و مسلمان است و آن هم براساس عدالت و آزادی و صلح ان‌شاءالله.

  • حزب ندای ایرانیان: روز قدس فقدان مشروعیت دولت آپارتایدی اسرائیل را در خاطره ملت‌های آزاده جهان زنده نگه می‌دارد

حزب ندای ایرانیان بیانیه‌ای به مناسبت چهلمین سال برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس صادر کرد. متن بیانیه به شرح ذیل است:

«برخیزید و از اسلام و مرکز وحی دفاع کنید و از این هیاهوها نهراسید که امروز اسلام به شما محتاج است و شما در مقابل خداوند متعال مسئول هستید. به خداوند متعال اتکال کنید و با وحدت کلمه به پیش روید.» امام خمینی (ره)

در تاریخ چهل‌ساله‌ی انقلاب اسلامی، کم نبوده برهه‌هایی که مردم از فشار تحریم و جنگ، با گرانی و تورم دست‌وپنجه نرم کرده‌اند اما به وقت واقعه، در برف و کولاک زمستان و یا در هُرم گرمای تابستان، با حضور پرشمار خود در روز جهانی قدس، حماسه‌های ماندگاری بر تارک تاریخ پرشکوه ایران به یادگار نهادند. برغم گذشت سال‌ها و وقوع تحولات مختلف در منطقه خاورمیانه، امروز همچنان مسئله اول جهان اسلام، تسلط رژیم غاصب صهیونیست بر قبله‌گاه نخستین مسلمین یعنی قدس شریف است. امروز هم باید استوارتر از گذشته، با شور و شعور به پا خواست و از حیثیت اسلام و حقانیت مسلمین دفاع کرد.

امروز همان روزی است که مسلمانان و آزادگان باید فریاد برآرند و ندای مظلومیت مردم رنج ‌دیده فلسطین را در گوش جهانیان تکرار کنند. روز قدس، روزی است که فقدان مشروعیت دولت آپارتایدی اسرائیل را در خاطره ملت‌های آزاده در سراسر جهان زنده نگه می‌دارد. روز قدس، پرچم بلندی است که استمرار ظلم و ستم رفته بر این سرزمین مقدس و مردم مظلوم و آواره را به یاد می‌آورد تا حلقوم آزادگان جهان، انعکاس‌دهنده فریاد مظلومیت فلسطین و حقوق پایمال‌شده صاحبان اصلی این سرزمین باشد. امروز قدس نماد اسارت انسانیت و معنویت در چنگال تبعیض و اشغالگری و جنایت است.

قدس، قبله‌گاه آزادیخواهان جهان؛ سنگ محک عصر حاضر در تمایز بین داد و بیداد، در تفاوت بین آزادگی و بندگی و در تفکیک بیداری و خواب‌زدگی است. قدس، مرز میان ظلمت است و مظلومیت، مرز میان تجاوز و ایستادگی، رهایی و اسارت. قدس، الفبای مقاومت است. قدس، همان وعده "نصر من الله و فتح قریب" است. قدس، غایت انقلاب اسلامی ماست.

آنجا که بهانه کرده‌اند تا بر فرق اسلام بکوبند، آرمان قدس سپر پولادین بر سر امت اسلام است. آرمان قدس هست تا جنون بی‌پروای خودکامگان استکبار جهانی هست؛ و هست تا گریه‌های کودکان یتیم به خون غلتیده هست. آری؛ قدس نوای رهایی از بند و ستم است. قدس نوای آزادی است.

اکنون و در آستانه چهلمین راهپیمایی عظیم روز جهانی قدس، حزب ندای ایرانیان بر این باور است که دسیسه‌های تبلیغاتی دشمنان امت اسلام باید با صدای بلند پاسخ داده شده و با آتش‌افروزی‌های منطقه‌ای آن‌ها با قاطعیت مقابله شود. روز جهانی قدس فرصتی است تا اقدام نابخردانه دولت آمریکا در انتقال سفارت خود به بیت‌المقدس و رسمیت بخشیدن به غصب جولان اشغالی، شکل‌دهی و حمایت گروه‌های تکفیری و تروریستی، قتل وحشیانه‌ی مردم بی‌دفاع در راهپیمایی‌های بازگشت، تجاوزهای مکرر به حریم کشورها و تهدید به جنگ و تجاوزگری و بالاخره هم‌پیالگی برخی شیوخ نادان منطقه با حکام ظالم و مردم سوز و مردم ستیز در تقویت توهم ایران ستیزی، همه و همه با فریاد هیهات من الذّله پاسخ داده شود و هیبت و صلابت امت اسلام، خواب‌هایی را که مستکبرین برای آینده جهان دیدند آشفته نماید.

با تحولات این سال‌ها؛ امروز بر همه کسانی که دل در گروی اعتلای اسلام و ایران دارند آشکار شده که دفاع از قبله اول مسلمین و استقامت در فلسطین و لبنان که با دفاع از حریم حرم اهل بیت علیهم‌السلام در سوریه و عراق پیوند خورده و به گسترش حوزه نفوذ مقاومت اسلامی تا یمن و کرانه‌های خلیج‌فارس منجر شده تا چه حدی توانسته نقشه‌های شوم بیگانگان برای تغییر در جغرافیای سیاسی و امنیتی منطقه را با شکست مواجه سازد و باعث شود اقدامات برخی شیوخ مرتجع عربی که در خدمت آمریکا و رژیم صهیونیستی به معامله قرن می‌اندیشند جز بدنامی و شکست برای آن‌ها نتیجه‌ای نداشته باشد.

حزب ندای ایرانیان؛ ضمن ابراز انزجار از ظلم و ستم رژیم متجاوز صهیونیستی و بی‌حرمتی‌ها به امت مسلمان و جنایت علیه بشریت، همه آحاد مردم را به مشارکت در راهپیمایی روز قدس دعوت می‌نماید. روزی که نماد مقاومت و ایستادگی در برابر دشمن است و یادگار پیر فرزانه‌ای که فرمود: "اسرائیل غده‌ی سرطانی است". اعضای حزب ندای ایرانیان نیز همچون سال‌های گذشته همراه با سایر گروه‌های مردمی، در این روز به میدان خواهند آمد و تمام تنفر خود را از ظلم و ستم متجاوزین بد طینت فریاد خواهند زد.

  • جامعه اسلامی مدیران: ملت ایران با حضور در راهپیمایی روز قدس طرح فریب معامله قرن را نقش برآب سازند

جامعه اسلامی مدیران با انتشار بیانیه ای از آحاد مردم جهت حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

حدود چهل سال از نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان بعنوان «روز جهانی قدس» می گذرد. امام خمینی (ره) با نگاهی راهبردی و عمیق این نامگذاری را انجام داد و ملت های اسلامی را در سرتاسر جهان دعوت به راهپیمایی نمود تا همگان شعار آزادی قدس را فریاد کنند و امروز رژیم اشغالگر صهیونیستی بواسطه بیداری ملت های مسلمان بیش از هر زمان دیگری سایه ناامنی و شکست را حس می کند. بیش از یک دهه است که جبهه مقاومت در تمام رویارویی های نظامی، این رژیم را شکست داده و پیروزی های بزرگی بدست آورده است.

ایالات متحده آمریکا به عنوان هم پیمان استراتژیک رژیم صهیونیستی، هر ساله از بودجه دولتی خود هزینه های گزافی برای حفظ امنیت این رژیم غاصب تامین می کند. هر چند هزینه های صورت گرفته از مالیات مردم آمریکا برای اسرائیل مخالفان بسیاری دارد اما از زمان انتخاب دونالد ترامپ، رویکرد حمایتی آمریکا در قبال تنها کشور نامشروع جهان شدت یافته است. انتقال سفارت آمریکا به قدس اشغالی، موضوع موافقت با حاکمیت اسرائیل بر جولان  و تصمیم های غیرمعمول علیه کشورهایی همچون ایران از جمله خوش خدمتی های ترامپ به نتانیاهو بوده که البته انتخاب شکننده وی را در انتخابات اخیر در پی داشته است.

دولت ترامپ که در شعارهای انتخاباتی داعیه دار حل معضلات جهانی بود، پس از شکست های متعدد در عرصه های بین المللی در آستانه اجرای پروژه از پیش باخته ای به نام "معامله قرن" قرار دارد. پروژه ای که نتیجه آن تثبیت اشغالگری بر سرزمین فلسطین توسط اسرائیل خواهد بود و مشوق های اقتصادی و سیاسی نامتوازن و مضحکی برای اجرای آن در نظر گرفته شده است. شکست های امریکا در موضوعات مربوط به چین، روسیه، ایران، کره شمالی و حتی ونزوئلا باعث شده اغلب کارشناسان "معامله قرن" را بعنوان نزدیک ترین شکست بین المللی امریکا قلمداد کنند.

موضعگیری های دقیق و قاطع نیروهای مقاومت فلسطینی و همچنین خطابه اخیر سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در این رابطه بر تقویت پوشالی بودن پروپاگانداهای دولت آمریکا در مورد معامله قرن افزوده است. چرا که شکست آمریکا در سوریه برای تحلیلگران بین المللی به تجربه روشنی تبدیل شد تا فریب رسانه پردازی های کشوری همچون امریکا را نخورند. لذا تلاش برای یارگیری از کشورها برای مشارکت در این طرح صهیونیستی، صرفا بدنامی و رسوایی برای شرکت کنندگان به بار خواهد آورد. در همین راستا رژیم آل خلیفه نیز که در کنفرانس بحرین میزبان شروع این معامله است باید عواقب خیانت بار خود به آرمان مقدس فلسطین را پذیرا باشد.

در میدان رویارویی، پیروزی نمایان گروه های مقاوم فلسطینی در جنگ دو روزه اخیر با رژیم صهیونیستی که با شلیک موشک های دوربرد و دقیق، مجددا محاسبات سران ارتش صهیونیستی را برهم ریخت و شکست مفتضحانه آنها را در پی داشت، واقعیت ملموس ماجراست، همچنین عدم توفیق نخست وزیر پرحاشیه این رژیم در تشکیل کابینه نیز واقعیت دومی است که دامنگیر طرح های ساده لوحانه ترامپ شده است. ارتجاع منطقه و در راس آن عربستان سعودی نیز با وجود تمام خوش خدمتی ها نتوانسته کاری از پیش ببرد و امیدواری نیروهای جبهه مقاومت برای تداوم پیروزی ها همچنان پابرجاست.

در همین راستا جامعه اسلامی مدیران از تمام آحاد ملت بزرگ ایران و همه ملت های مسلمان دعوت می کند در حالی که امیدها برای آزادسازی فلسطین عزیز افزایش یافته است، بار دیگر برای حمایت از پاره تن جهان اسلام با شرکت در راهپیمایی روز قدس موجبات رسوایی استکبار جهانی را فراهم آورند و طرح فریب معامله قرن را نقش برآب سازند.

  • جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت: یکپارچگی امت اسلامی را در روز قدس به رخ بکشیم

جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت به مناسبت روز قدس بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه به این شرح است:

بسمه‌تعالی

سرزمین فلسطین بعنوان پاره ای از وجود جهان اسلام بیش از نیم قرن است که مورد غارت صهیونیسم جهانی قرار گرفته است که همواره با حمایت استکبار جهانی به قتل و چپاول مردم مظلوم این سرزمین پرداخته و با تخریب خانه های مردم مظلوم فلسطین وشهرک سازی سعی می‌کند تا جغرافیای جمعیت آن را به نفع خود تغییردهد.

با پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران روح تازه ای به استکبار ستیزی و حمایت از ملت ستمدیده فلسطین توسط رهبر کبیر انقلاب اسلامی٬ حضرت امام خمینی(ره) دمیده شد و با ابتکار معظم له آخرین جمعه ماه مبارک رمضان بعنوان روز قدس و دفاع از سرزمین مقدس، نخستین قبله مسلمین تعیین و علاوه بر ایران اسلامی مورد استقبال تمام آزادیخواهان جهان قرارگرفت.

جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت نیز همگام با ملت شهید پرور در روز قدس شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سرداده و با حضور در راهپیمایی روز قدس ضمن تجلیل و گرامیداشت این یوم الله از آحاد ملت شریف ایران و دسته جات و گروه‌های کشور و پیروان دیگر ادیان الهی و همه مبارزین در راه حق درخواست می‌کند در راستای اهداف و زنده نگهداشتن آرمانهای امام راحل و رهنمودهای مقام معظم رهبری ضمن شرکت هر چه با شکوهتر در راهپیمایی روز جهانی قدس؛ بار دیگر قدرت و اقتدار ایران اسلامی و وحدت و یکپارچگی امت اسلامی را به نمایش گذاشته و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان مستکبر و صهیونیستهای کودک‌کش جنایتکار زده و طرح خائنانه معامله بزرگ قرن را محکوم نموده و در راستای اطاعت از منویات ولی امر مسلمین، رهبر معظم انقلاب، امام خامنه ای (مدظله ظله العالی) با آرمان شهدای والا مقام تجدید میثاق نماید.

  • جبهه ایستادگی: روز قدس عطر بیداری آزادگان دنیا را در برابر صهیونیسم افشانده است

جبهه ایستادگی ایران اسلامی طی بیانیه‌ای به مناسبت روز جهانی قدس، از آحاد ملت ایران برای حضور باشکوه و گسترده در این راهپیمایی یوم الله روز قدس دعوت کرد.

به گزارش فارس، متن این بیانیه به شرح زیر است:

«بسمه تعالی

"حرف ملت ایرات به ویژه جوانان در چهل سال گذشته #ایستادگی در مقابل زورگویی و زیربار قدرتها نرفتن بوده است" - امام خامنه‌ای

بیناد جغرافیای ایرانی از دیرباز تاکنون بر توحید و ستم ستیزی استوار بوده است به گونه ای که این هویت پاک پس از دریافت انوار معرفت اسلامی و تلاقی با انقلاب مشعشع امام خمینی در جهان آوازه ای والامرتبه یافت.

بر این اساس معماری روز قدس به عنوان آوردگاه مبارزه با تجاوزپیشه گان و ستم گستران موجب ایجاد تحول در تاریخ بشری به میدان داری مردم سلحشور ایران اسلامی گردید و بی شک امروز، با گذشت چهار دهه از عمر این اجتماع عظیم و استقبال شگفت‌انگیز ملل و جوامع دیگر، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در مشارق و مغارب زمین عطر ایستادگی، برادری و بیداری آزادگان دنیا را در مقابله با صهیونیزم جهانی افشانده و از این یکپارچگی، بیداری و مبارزه طلبی با زورگویان جهانی را به ارمغان آورده است.

جبهه ایستادگی با درود بر ارواح طبیه شهدای اسلام و امام راحل عظیم الشان؛ ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های خمینی کبیر و تاکید بر پیروی و تبعیت از مقام معظم رهبری، از عموم مردم نجیب ایران دعوت می نماید تا با حضور گسترده در سنگر راهپیمایی روز قدس گام دیگری در نابودی رژیم اشغالگر قدس و حامیان پلیدش بردارند و اقدامات و توطئه های آنان را نقش بر آب کنند باشد، که این خیزش راه ظهور عدالت جهانی را هموارتر گرداند انشا الله.

  • حزب همبستگی:  روز قدس روز بروز ذلّت حامیان صهیونیست‌ها در منطقه و جهان است

حزب همبستگی ایران اسلامی طی بیانیه ای به مناسب روز جهانی قدس، ضمن محکوم کردن طرح ننگین معامله قرن که توسط آمریکا و با حمایت های برخی کشورهای منطقه آرمان و آینده فلسطین را هدف قرار داده است، آحاد مردم و مسئولین را به شرکت در راهپیمایی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان برای حمایت از همه مظلومان جهان فراخواند.

به گزارش فارس، متن بیانیه این حزب اصلاح طلب به شرح زیر است:

«فرمان امام خمینی (ره) تنها پس از گذشت چند ماه از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، مبنی بر نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس، انقلابی دیگر بود که مسئله فلسطین را از موضوعی عربی و منطقه ای به دغدغه اصلی جهان اسلام و آرمانی جهانی در ظلم ستیزی و آزادیخواهی تبدیل کرد و اینک در آستانه چهل سالگی این حرکت الهی، روز جهانی قدس به مظهری از عزتمندی بسیاری از مردم جهان در راه دفاع از مظلوم و بروز و ظهور ذلت بسیاری از حکام منطقه و جهان در حمایت از رژیم اشغالگر و کودک‌کش صهیونیستی که به هیچ یک از حقوق انسانی پایبند نیست، مبدل شده است.

گذر زمان و آشکار شدن خود فروختگی و روابط پنهانی برخی حکام عرب منطقه با رژیم صهیونیستی، آینده نگری و هوشمندی رهبر کبیر انقلاب را در برافراشتن پرچم حمایت از مردم فلسطین و دفاع از همه مظلومان جهان بیش از پیش آشکار ساخت تا روز جهانی قدس نمادی عزتمندانه شود برای حمایت از ایستادگی و مقاومت در برابر استعمار و استضعاف، نه تنها در سرزمین فلسطین بلکه در هر نقطه از جهان و فریادی شود بر وجدان های خواب آلود و آلوده ای که چشم بر جنایات روزافزون رژیم غاصب صهیونیستی و حامیان آن فروبسته اند.

حزب همبستگی ایران اسلامی معتقد است که تحرکات مشکوک و خطرناکی که در بیش از یک سال گذشته با مطرح شدن پروژه شوم معامله قرن و با همدستی کاخ سفید و برخی کشورهای منطقه به خصوص آل سعود در حمایت از رژیم صهیونیستی در حال انجام است، آرمان ها و آینده کشور و مردم فلسطین را هدف قرار داده و مثلث آمریکایی، عربی و صهیونیستی، تحقق خواسته‌های استعمارگونه صهیونیسم بین‌الملل را در پوشش صلح خاورمیانه دنبال می‌کند و به همین سبب است که اعتقاد راسخ داریم که حضور پرشور و شعور همه آزادیخواهان و ظلم ستیزان کشورهای مختلف در راهپیمایی روز قدس می‌تواند تجلی وحدتی جهانی در محکومیت نقشه‌های شیطانی‌ای باشد که قرار است در آینده ای نزدیک و در اجلاس منامه، رنگ و لعاب تازه‌ای به خود بگیرد و با فریبکاری اقتصادی گام جدیدی را در حمایت از اسرائیل غاصب بردارد.

حزب همبستگی ایران اسلامی با توجه به مسائل منطقه‌ای پیرامون فلسطین و با عنایت به اقدامات خصمانه کاخ سفید و حامیان مرتجع آن بر علیه کشورمان و با تاکید بر نیاز ایران عزیز به انسجام و همبستگی داخلی در جهت کاهش مشکلات موجود به ویژه تنگناهای شدید اقتصادی که آرامش و امید مردم به آینده را خدشه دار کرده است، علاوه بر حضور همه جانبه در راهپیمایی روز جمعه دهم خرداد ماه، همه مردم مومن و قدرشناس و تمامی جریان‌های سیاسی را به حضور یکپارچه در مراسم روز جهانی قدس دعوت کرده و امیدواریم که در پرتو اهداف مترقی این روز بزرگ که همانا آزادیخواهی، استقلال طلبی و نفی هرگونه استعمار و بی‌عدالتی است، به زودی شاهد آزادسازی همه سرزمین های اشغالی و نجات مردم مظلوم فلسطین از چنگال رژیم صهیونیستی و برچیده شدن بساط ظلم، افراط و دیکتاتوری در همه عالم هستی باشیم.»

  • حزب مستقل و اعتدال: قضیه اشغال یک سرزمین توسط اشغالگران قدس موضوعی نیست که بتوان به راحتی از آن گذشت

حزب مستقل و اعتدال ایران به مناسبت روز جهانی قدس، از آحاد ملت ایران برای حضور باشکوه و گسترده در این راهپیمایی یوم الله روز قدس دعوت کرد.

به گزارش فارس، در این بیانیه آمده است: قضیه اندوه بار اشغال یک سرزمین و آواره کردن مردمی مظلوم توسط اشغالگران قدس موضوعی نیست که بتوان به راحتی از آن گذشت. بیش از هفتاد سال از شکل گیری رژیم صهیونیستی گذشته است اما مبارزات ملت فلسطین را پایانی نیست. طی سالیان اخیر و در ادامه مبارزات حق طلبانه فلسطینیان، شاهد راهپیمایی بزرگ بازگشت در مرز غزه با اشغالگران بودیم که با خود صدها شهید و زخمی داشته است.

در این بیانیه تصریح شده است: حزب مستقل و اعتدال ایران ضمن همدردی با ملت مظلوم و نستوه فلسطین، علی رغم اینکه اولویت اول خودرا مبارزه با مفاسد اقتصادی درمملکت ورفع تنگهای بوجود آمده ازتحریمهای ظالمانه استکبار برای مردممان می‌داند، در عین حال حضور شکوهمند مردم ایران در راهپیمایی روز قدس را یک حرکت اخلاقی و وظیفه‌ای دینی در راستای حمایت از مظلومان می‌داند و از ملت بزرگ ایران تقاضا دارد همانند گذشته در این راهپیمایی بزرگ و سراسری شرکت کرده وحضوری فعال داشته باشند.

  • جمعیت حامیان انقلاب اسلامی: ابتکار مبارزه با ظلم با عنوان روز قدس در جهان نهادینه شده است

جمعیت حامیان انقلاب اسلامی به مناسبت روز جهانی قدس طی بیانیه‌ای از آحاد مرم ایران برای حضور در راهپیمایی یوم الله روز قدس دعوت کرد.

به گزارش فارس، متن این بیانیه به شرح زیر است: 

«بسمه تعالی

 فلسطین خط مقدم جهان اسلام در مبارزه با صهیونیسم جهانی است.

سرزمین فلسطین به واسطه طمع صهیونیسم جهانی در تأسیس سرزمین رویایی خود برای تسلط بر دنیا با حمایت استکبار جهانی، آمریکای جنایتکار از هیچ ظلم و ستمی در حق ملت مظلوم فلسطین و حتی ملل اقصا نقاط دیگر جهان کوتاهی نکرده است.

با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، شعاع‌های نورانی  آزادی و استقلال در  دل مظلومان جهان به رهبری حضرت امام خمینی (ره) روشن شد و با ابتکار عملی الهی مبارزه با ظلم و استبداد در آخرین جمعه ضیافت الله با عنوان روز قدس در جهان نهادینه شد.

جمعیت حامیان انقلاب اسلامی نیزضمن دعوت از آحاد مردم شریف و بزرگ ایران و همه زنان و مردان آزادیخواه برای شرکت در راهپیمایی باشکوه روز قدس ، همگام با همه ظلم ستیزان در فریادی هم آهنگ مراتب انزجار خود را از رژیم جعلی صهیونیسم جهانی اعلام نموده و رشد سرطان گونه آن را متوقف و نقشه هایشان را نقش برآبخواهدنمود.

  • جامعه اسلامی کارگران: موج جهانی انزجار از جنایات ددمنشانه این رژیم پایه های قدرت پوشالین صهیونیست را در هم می شکنند

جامعه اسلامی کارگران به مناسبت یوم الله روز قدس بیانیه ای صادر کرد که به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم
ابتکار هوشمندانه حضرت امام خمینی(ره) احیاگر اسلام ناب محمدی(ص) مبنی بر نامیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس، فقط مختص مسلمین و جهان اسلام نیست بلکه همه ی وجدان های بیدار با هر دین و مسلکی در اقصی نقاط این جهان پهناور آن را پذیرفته و در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و قدس شریف، در تب و تاب هستند.

همه کسانی که شعله ای از نور انسانیت و آزادگی در وجودشان روشن است، جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی را محکوم نموده و با فریادهای اعتراض آمیز خود سبب قدرت و قوت قلب مردم فلسطین می شوند. رژیم اشغالگر قدس فقط با مردم بی پناه غزه، روبرو نیست بلکه این بار موج جهانی انزجار از جنایات ددمنشانه این رژیم پایه های قدرت پوشالین صهیونیست را در هم می شکنند. 

شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس و حمایت مادی و معنوی از مردم مظلوم فلسطین و مبارزین مقاومت، پیروی از سنت الهی « ان تنصرا... ینصرکم» است و این بار موشک های مقاومت و هواپیماهای بدون سرنشین (ابابیل) گنبد آهنین و دروغین صهیونیست جهانی را در هم شکسته و انتقام زنان و کودکان بی پناه غزه را می گیرند.

در این میان  سکوت نکبت بار سازمان ملل و سازمان های حمایت از حقوق بشر است که به جای میانجی گری و حمایت از حقوق مردم مظلوم فلسطین ترجیح داده اند سکوت تلخ و بی شرمانه ای را اختیار کرده و با این جانبداری بی رحمانه برگ سیاه دیگری از بی کفایتی و بی عدالتی خود را در تاریخ ثبت  نمایند.

دولتهای مرتجع عربی منطقه نیز بدانند که با فتنه انگیزی و ایجاد گروهکهای متعددی همچون طالبان، القاعده، تکفیری ها فقط وضعیت را به ظاهر بحرانی نموده و به زودی شعله آه آوارگان و مظلومان فلسطین و حرکت مردمی ملتهای آنها تومار شوم حاکمیتشان را در هم خواهد پیچید.

دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران با رایزنی های گسترده می تواند همه بلاد اسلامی، کشورهای عضو جنبش عدم تعهد، سایر ملتها و دولتهای آزاد و مستقل را در حمایت از مردم فلسطین به عرصه همکاری بکشاند. 

ما خادمان جامعه اسلامی کارگران سراسر کشور ،کارگران، کارفرمایان و صنعتگران «صلابت و ایستادگی و شدت» در برابر هر حرکت باطل و در برابر ظالمان و طغیانگران، و از طرف دیگر، «لطافت و رقت» در مواجهه با یاد الهی و همچنین در برابر مظلومان و محرومان و مستضعفان ودرروز جهانی قدس در کنار سیل عظیم امت خدا جو و روزه دارسراسر کشورجنایات صهیونیستها و حامیان غربی و عربی آنان در نسل کشی مسلمانان را محکوم می کنیم و هم چون همیشه با پیروی از فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای  در روز جمعه همگام با مردم روزه دار ایران اسلامی در راهپیمایی روز قدس شرکت نموده و حمایت خود را از ملت مسلمان فلسطین و مبارزین مقاومت اسلامی اعلام می داریم و از آحاد مردم غیور بویژه صنعتگران دعوت می نماییم تا با حضور قدرتمند خود لرزه بر اندام شیطان بزرگ، آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی انداخته وحکومت داعش نابودشد در عراق و سوریه  هیچ سرزمینی را تحت تصرف ندارد. اما نماد داعش اسراییل غاصب  ادامه ماموریت داعش رابعهد گرفته نباید غافل باشیم. 

و خدا رو شاکریم برای حراست از کیان جمهوری اسلامی  با همت متخصصان جوان، ما به قدرت اول موشکی منطقه تبدیل شده ایم و دشمن می داند که اگر یک موشک بزند، با ده موشک پاسخ خواهد گرفت.

تحقق فرامین  مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای ، روز قدس متفاوت دیگری را خانواده بزرگ کارگران و کار فرمایان خلق کنند.
 تا موجب دلگرمی مردم مظلوم فلسطین شوند.»

  • جمعیت حامیان کشاورزی ایران: کلید غلبه بر دشمنان اسلام حل مسأله فلسطین است

جمعیت حامیان کشاورزی ایران در بیانیه‌ای از عموم ملت شریف ایران برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد. متن بیانیه به شرح ذیل است:

روز قدس، روز به رخ کشیدن اقتدار معنوی اراده های مسلمانان جهان در مقابل جنایتکاران طاغوت پرست برای خرد کردن هیمنه پوشالین شیطان بزرگ و صهیونیزم است که طبق فرمایش رهبر فرزانه انقلاب، امروز جنگ، جنگ اراده ها و عزم های راسخ است و خدای متعال علیرغم تلاش دشمنان، ما را از آنچه خودمان هم آرزو داشتیم قویتر کرده است و ایران در منتهای قدرت و قوت هر جایی که احتیاج باشد در مقابله با کفر و استکبار کمکش را به آنجا می کشد. همانگونه که در سوریه و عراق و یمن دشمن را در باتلاق شکست غوطه ور نموده است و با دقیق ترین عملیاتهای نظامی در منطقه، طاغوتهایی که برای امتیاز گرفتن از ترسوها، عربده جنگ می کشند را ساکت و سر جای خود نشاند و عاملی شد که دستهای پنهان جنایتکاران حامی تروریست آشکار شود.

از برکت استمرار حق طلبانه راهپیمایی روز قدس بود که جریان مقاومت توانست سلاح خویش را از سنگ به موشک ارتقاء دهد، بطوری که صهیونیست ها ادامه این روند را با نابودی کامل خویش مقارن می دانند.

مهمترین مسأله دنیای اسلام، امروز فلسطین بوده و کلید غلبه بر دشمنان اسلام حل مسأله فلسطین است، چون دشمن آنجا را غصب و تبدیل به پایگاهی برای اخلال در امنیت کشورهای منطقه نموده است. برای مبارزه با این غده سرطانی همه کشورهای اسلامی باید روحیه مقابله با صهیونیزم اشغالگر را در خود ایجاد و تقویت نمایند و اقتضای این بیداری، داشتن روحیه برادری و محبت بین همه مسلمانان است. کسانی که بر خلاف دستورات قرآن دشمنان خدا و اسلام و مسلمین را به دوستی می گیرند، دشمنان حقیقی اسلام در درون جامعه اسلامی هستند.

جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران، در آستانه روز جهانی قدس، جنایات صهیونیست ها و حامیان غربی و عربی آنان در نسل کشی مسلمانان را محکوم و با پیروی از فرمان رهبر کبیر انقلاب اسلامی، در روز جمعه آخر ماه رمضان همگام با مردم روزه دار ایران اسلامی در راهپیمایی روز قدس شرکت نموده و از آحاد مردم غیرتمند دعوت می نماید تا با حضور خود، لزره بر اندام آمریکا و اسرائیل انداخته و موجب دلگرمی مردم مظلوم فلسطین و محور مقاومت شوند.

کد خبر 442233

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha