همشهری آنلاین: رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ با بیان اینکه باشگاه سپاهان درباره تفاوت قیمت بلیت‌ها تخلف کرد، گفت: بلیت این دیدار برای هواداران سپاهان پنج هزار تومان و برای پرسپولیسی‌ها ۱۰ هزار تومان فروخته شد.

پرسپولیس و سپاهان

ایرنا نوشت: سعید فتاحی اظهار داشت: در فاصله چند ساعت مانده به دیدار سپاهان و پرسپولیس در چهارچوب مسابقات جام حذفی همه چیز مطلوب و ایده آل است و امیدوارم این مسابقه حساس به دور از حاشیه و در کمال آرامش برگزار شود.

وی افزود: بلیت فروشی این مسابقه تمام شده است و دیگر بلیت فروشی صورت نخواهد گرفت و مطابق پیش بینی‌هایی که انجام شده بود استقبال فوق العاده ای از مسابقه سپاهان و پرسپولیس شد.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ خاطرنشان کرد: به طور حتم این دو تیم با کمک تماشاگرانی که به ورزشگاه نقش جهان خواهند آمد می‌کوشند یک فوتبال جوانمردانه و زیبا را به نمایش بگذارند که همه از تماشای آن لذت ببرند.

فتاحی درباره تفاوت قیمت بلیت برای سپاهانی‌ها و پرسپولیسی‌ها اعلام کرد: باشگاه سپاهان در این باره تخلف کرد و با توجه به اینکه جایگاه‌ها برای ۲ تیم یکسان است نباید تفاوت قیمت وجود داشته باشد و ناظر سازمان لیگ گزارشاتی را در این باره داده است و طبق قانون با باشگاه سپاهان برخورد خواهد شد. بلیت این دیدار برای هواداران سپاهان ۵ هزار تومان و برای پرسپولیسی ها ۱۰ هزار تومان فروخته شد.

وی گفت: هنوز درباره محل برگزاری فینال جام حذفی تصمیم لازم گرفته نشده است اما به زودی و پس از بررسی‌های نهایی در این باره اطلاع رسانی خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نیز با بیان اینکه از حقوق قانونی باشگاه دفاع خواهیم کرد، گفت: حواشی پیرامون پرسپولیس زیاد است اما برخی از حواشی علیه تیم ما طبیعی نیست.

ایرج عرب گفت: با توجه به شرایطی که وجود داشت ما چند روز زودتر به اصفهان آمدیم و در جلسه هماهنگی قبل از بازی و چند جلسه دیگر شرکت کردیم تا بازی خوبی را شاهد باشیم.

وی در مورد اعتراض باشگاه پرسپولیس به بلندی چمن ورزشگاه نقش جهان اضافه کرد: ما نمایندگانی را برای بازدید به ورزشگاه ارسال کردیم تا شرایط را بررسی کنند و مشکلی فعلاً در این زمینه وجود ندارد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد حواشی قبل از این بازی نیز اظهار داشت: پرسپولیس تیم بزرگی است و حواشی پیرامون این تیم زیاد است اما برخی حواشی علیه تیم ما طبیعی نیست اما ما به طبیعی بودن و غیر طبیعی بودن توجهی نداریم. ما مطمئناً از حقوق قانونی باشگاه دفاع می‌کنیم.

عرب در پایان تاکید کرد: ما همواره سعی کردیم آرامش ایجاد کنیم و این آرامشی را که می‌بینید نتیجه مدیریت بدون حاشیه است و مطمئناً این موضوع نتایج خوبی در پی خواهد داشت.

تیم فوتبال پرسپولیس امشب چهارشنبه از ساعت ۲۱ در ورزشگاه نقش جهان اصفهان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی برابر سپاهان صف آرایی خواهد کرد.

کد خبر 442193

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha