چهارشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: دومین آرت‌فر ایروان ۱۰ تا ۱۳ خرداد در پایتخت ارمنستان برگزار می‌شود و نگارخانه ویستا با نمایش آثار چهار هنرمند زن جوان در آن شرکت می‌کند.

گالري ويستا در آرت فر ارمنستان

به گزارش همشهری آنلاین، ستاره حسینی، گندم امیری، طیبه دژدوست و سرمه عرب نقاشان حاضر در این رویداد هنری هستند که در آن ۳۵ گالری و کیوریتور از کشورهای انگلستان، آمریکا، اسپانیا، ایران، بلاروس، اوکراین و ارمنستان آثاری از هنرمندان مدرن و معاصر را در قالب نمایش‌های گروهی یا انفرادی به تماشا می‌گذارند.

پریسا پهلوان، مدیر ویستا درباره حضور در آرت‌فر ایروان با چهار هنرمند زن گفت: می‌دانم نگارخانه‌ها ترجیح می‌دهند با هنرمندان شناخته‌شده در بازارهای بین‌المللی حضور یابند اما نگارخانه ویستا با تمرکز بر معرفی و حمایت استعدادهای نوظهور حرکت کرده و از این رو ترجیح دادیم با همین روش وجوه کمتردیده‌شده هنر معاصر ایران را به نمایش بگذاریم.

وی ادامه داد: پیش‌تر آثار این هنرمندان را در ویستا نمایش داده‌ایم و به جهت قدرت ایده و اجرا با اقبال مخاطب مواجه شده‌اند. دیدیم بسیار خوب است در یک رویداد بین‌المللی هم آنها را ارائه دهیم. انتخاب چهار نقاش زن بازتابی از رویکردها و گرایش‌های جاری در هنر معاصر ایران است و ما نقش پررنگ زنان و دختران هنرمند را در تحولات هنری یادآور شده‌ایم.

همزمان با رویداد آرت‌فر بین‌المللی ایروان، هفته هنر ارمنستان با برنامه‌هایی شامل سخنرانی درباره ظهور رویکردها در بازارهای جدید هنر، ارتباط هنر و فناوری، رسانه‌ها و هنر و برپایی کارگاه‌های عملی این روزها در حال برگزاری است.

کد خبر 442072

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha