راهپیمایی روز جهانی «قدس» جمعه ۱۰ خرداد همزمان با سراسر کشور در استان‌های خوزستان، لرستان و ایلام برگزار می‌شود.

روز قدس خوزستان

به گزارش همشهری، در آستانه برگزاری روز قدس مسیرهای راهپیمایی در ۳ استان یادشده اعلام شد. این مراسم در ۷۰ نقطه خوزستان، ۵۰ نقطه لرستان و ۳۵ نقطه ایلام برگزار می‌شود.

  • راهمپیمایی روز قدس در خوزستان

حجت الاسلام «لطف‌الله سپهر» سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان در مورد مسیرهای راهپیمایی در خوزستان اظهار کرد: بیش از ۷۰ نقطه خوزستان اعم از مراکز شهرستان‌ها، شهرها، بخش ها و روستاهای پرجمعیت، راهپیمایی روز جهانی قدس را در جمعه آخر ماه مبارک رمضان همزمان با سراسر کشور برگزار می‌کنند. در کلانشهر اهواز این راهپیمایی از مسجد آیت‌الله موسوی جزایری واقع در خیابان امام خمینی(ره) آغاز می‌شود و به سمت چهارراه آبادان تا مصلای امام‌خمینی(ره) ادامه می‌یابد. مراسم راهپیمایی روز قدس در آبادان نیز ساعت ۱۱:۳۰ آغاز می‌شود و از مسجد امیرالمومنین(ع) واقع در خیابان یک احمدآباد به سمت مصلای ثامن‌الائمه ادامه خواهد یافت. در خرمشهر نیز راهپیمایی از ساعت ۱۲ و در مسیر میدان شهید مطهری تا مسجدجامع شهر برگزار می‌شود.

  • روز قدس در خرم‌آباد و بروجرد

مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرها و بخش‌ها و روستاهای استان لرستان نیز اعلام شد. «فرشاد میردریکوند» قائم‌مقام شورای هماهنگی لرستان در خصوص مسیر راهپیمایی روز قدس در خرم‌آباد با بیان این که این مراسم در ۵۰ نقطه استان برگزار می‌شود، گفت: راهپیمایی روز قدس در شهر خرم‌آباد ساعت ۱۱ صبح جمعه از میدان شهدا به سمت پل شهدا، سه‌راه اسدآبادی، خیابان انقلاب و مصلی الغدیر آغاز می‌شود و در پایان مراسم حسین مظفر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام سخنرانی می‌کند. قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان درباره برگزاری راهپیمایی در شهرستان‌ بروجرد نیز گفت: راهپیمایی روز قدس در بروجرد از ساعت ۱۱:۳۰ آغاز می‌شود و مسیرهای راهپیمایی از میدان شهدا، خیابان آیت‌الله کاشانی و خیابان بحرالعلوم به سمت مصلی است.

  • راهپیمایی روز قدس در ۳۵ نقطه استان ایلام

در ایلام نیز راهپیمایی روز جهانی قدس در ۳۵ نقطه استان برگزار می‌شود. حجت‌الاسلام «علی چراغی‌پور» سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام در این خصوص گفت: راهپیمایی روز قدس در مرکز استان ساعت ۱۱:۳۰ صبح جمعه برگزار می شود. وی افزود: این راهپیمایی در شهر ایلام از مقابل سازمان جهان کشاورزی استان آغاز می‌شود و با طی مسیر خیابان آیت‌الله حیدری، میدان شهید کشوری، بلوار آزادی تا مصلای امام‌خمینی(ره) ادامه می‌یابد.

کد خبر 442009

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha