همشهری‌آنلاین: شهردار تهران گفت: در صورتی که تخلف شهروند در مورد عرضه یک نوع برنج قطعی شود، برخورد خواهیم کرد.

حناچي

به گزارش شهرنوشت، پیروز حناچی در حاشیه آئین بزرگداشت هزار شهید منطقه ١٠ با حضور در جمع خبرنگاران، درباره حاشیه های عرضه یک نوع برنج در شهروند نیز اظهار کرد: شهروند فروشگاهی است که عمده تولیدکنندگان، محصولاتشان را از این طریق عرضه می‌کنند. در این شرایط، محصول یکی از فروشندگان که ۲۵ سال است در حوزه تولید برنج فعالیت می‌کند، آن گونه که مطرح شد مشکل داشته، البته این موضوع هنوز اثبات نشده است.

حناچی گفت: تقاضای ما از همکاران تعزیرات این بود که قبل از صدور حکم قطعی، موضوع اعلام عمومی نشود، اما به هر حال اعلام شد. در هر صورت باید محصولات به صورت دائمی کنترل شوند و در صورتی که تخلف شهروند در این خصوص قطعی شود، برخورد خواهیم کرد.  

او در پاسخ به سوالی درباره خودروهای آلاینده دولتی و نحوه برخورد با آن ها گفت: تمامی خودروهای سنگین و اتوبوس‌های دولتی و نظامی طبق بخش نامه‌ای که ابلاغ شد ملزم به اخذ گواهی معاینه فنی شده‌اند و موضوع خودروهای سبک دولتی هم در دستور کار  است تا ملزم به رعایت معاینه فنی شوند. به هر حال، برای کنترل آلودگی هوا موضوع اصلاح سوخت از سوی دولت پیگیری شد و با الزام خودروها به اخذ معاینه فنی تلاش می‌کنیم به این هدف دست یابیم. این اقدام، مستمر است و تاثیر مستقیمی بر میزان ذرات معلق دارد.  

شهردار تهران همچنین درباره طرح ترافیک خبرنگاران تصریح کرد: در سهمیه‌های طرح ترافیک، سهمیه سه درصدی برای خبرنگاران در نظر گرفته شده است، اما کمیته ای متشکل از اعضای شورای شهر و نماینده معاونت حمل و نقل و ترافیک این سهمیه‌ها را بررسی و در نهایت سهمیه‌های قطعی را اعلام خواهند کرد.

کد خبر 441891

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha