همشهری‌آنلاین: شهردار منطقه ۲۰ از هوشمندسازی پارکینگ‌های پیرامون حرم حضرت عبدالعظیم (ع) با استفاده از اپلیکشن موبایلی رزرو پارکینگ با عنوان بی پارک، در مراسم لیالی قدر خبر داد.

اپليكيشن پاركينگ‌آنلاين

به گزارش شهرنوشت به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰،  فرهاد افشار در جریان رونمایی از اپلیکیشن «بی پارک» بر استفاده از تکنولوژی و روش‌های نوین برای ارائه خدمات عمومی تاکید کرد و گفت: با استفاده از این اپلیکیشن لیست پارکینگ ها قابل مشاهده است و شهروندانی که می خواهند در مراسم لیالی قدر حرم حضرت عبدالعظیم(ع) شرکت کنند، می توانند نزدیک ترین پارکینگ به مکان مورد نظر خود را رزرو کنند.

افشار با بیان این‌که این نرم افزار در سه نسخه اندروید، وب و IOS قابل نصب و استفاده است، افزود: آمار لحظه‌ای پارکینگ‌ها، ظرفیت آنها، تعداد خودروهای خارج شده، پلاک خودروهای پارک شده و امکان پرداخت آنلاین بهای پارکینگ از طریق این نرم افزار امکان‌پذیر است.

او گفت:توزیع متوازن خودروها و امکان پرداخت آنلاین بهای پارکینگ‌ها از دیگر قابلیت‌های این نرم افزار است. برای ارائه تسهیلات به شهروندان، کسانی‌که از طریق این نرم‌افزار نسبت به رزرو پارکینگ اقدام کنند، نیاز به پرداخت هزینه ندارند.

شهردار منطقه ۲۰ امکان مسیریابی به پارکینگ مورد نظر از طریق این اپلیکیشن را از قابلیت‌های دیگر این نرم افزار برشمرد و گفت: نصب این نرم افزار از طریق برنامه کافه‌بازار، مای‌کت، سیب‌اپ و پرتال شهرداری منطقه ۲۰ امکان‌پذیر است.

او گفت: با استفاده از تمام ظرفیت مدیریت شهری منطقه ۲۰ در لیالی قدر به شهروندان و زائران حرم حضرت عبدالعظیم(ع) خدمات‌رسانی خواهیم کرد تا زائران در شرایط مناسبی از فیوضات معنوی این شبها بهره‌مند شوند.

افشار افزود: تیم‌های اجرایی نگهداشت، ایمنی و بحران، ترافیکی و نواحی هفتگانه هم‌زمان با برپایی این مراسم آماده‌باش هستند تا خدمات عمومی، شهری و رفاهی مناسبی به شهروندان، مهمانان و زائران حرم حضرت عبدالعظیم(ع) ارائه شود.

شهردار منطقه ۲۰ گفت: انسداد معابر پیرامونی حرم، افزایش موقعیت‌های پارک خودرو، تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی، راهنمای زائران، معرفی ظرفیت‌های پارکینگ، استقرار جایگاه‌های عرضه نذورات مردمی، فعالیت‌های فرهنگی و جانمایی محلی برای نگهداری خردسالان در حین مراسم از جمله فعالیت‌های پیش‌بینی شده است که به زودی به اطلاع شهروندان می‌رسد.

کد خبر 441288

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha