همشهری آنلاین: هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت استان قم مردم غرفه‌ای دارد که در آن در قبال تحویل قرآن‌های فرسوده، بدون پرداخت هزینه یک جلد قرآن نو اهدا می‌شود.

تعویض قرآن‌های فرسوده با قرآن‌های نو در نمایشگاه قرآن و عترت استان قم

روح‌الله کریمی، رئیس اداره فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، درباره فعالیت غرفه تعویض قرآن‌های فرسوده در هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت و رسانه‌های دیجیتال این استان، گفت: اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از دوره اول این نمایشگاه غرفه‌ای را تحت عنوان تعویض قرآن‌های فرسوده تدارک دید که مردم در قبال تحویل قرآن‌های فرسوده، بدون پرداخت هزینه‌ای یک جلد قرآن نو هدیه می‌گرفتند.

وی افزود: با توجه به استقبال عمومی از این برنامه، امسال نیز با راه‌اندازی غرفه این امکان فراهم شد تا مردم قرآن‌های فرسوده خود را تعویض کنند.

به گزاری خبرگزاری ایبنا رئیس اداره فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به روند صعودی قیمت کاغذ گفت: با توجه به بالا بودن قیمت کاغذ تصمیم گرفته شد در مرحله اول، هزار جلد کلام‌الله مجید اهدا و در صورت استقبال مردم مرحله دوم نیز اجرا شود.

کریمی با تشریح اینکه طرح مورد نظر مخصوص قرآن‌های خانگی است، افزود: درخواست ما از شهروندان این است که قرآن‌ها را به صورت عمده به نمایشگاه نیاورند چرا که در این صورت، تعویض این قرآن‌ها با قرآن‌های نو، از عهده این اداره کل خارج است؛ بنابراین به ازاء هر نفر یک قرآن اهدا می‌شود.

کد خبر 441061

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha