همشهری آنلاین: قیمت سکه تمام‌ بهار آزادی در بازار تهران امروز به ۴ میلیون و ۸۸۶ هزار تومان و قیمت طلای ۱۸عیار هم ۴۴۴ هزار و ۲۰۰ تومان ارزش‌گذاری شده است.

طلا و ارز

به گزارش تسنیم، امروز در بازار آزاد قیمت سکه تمام‌ بهار آزادی طرح جدید با کاهش نسبت به آخرین قیمت‌های روز کاری قبل در قیمت ۴ میلیون و ۸۸۶ هزار تومان و سکه بهار آزادی طرح قدیم ۴ میلیون و ۷۷۰ هزار تومان معامله می‌شود.

در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی۲ میلیون و ۶۹۸ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۶۹۸ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی یک میلیون و ۹ هزار تومان فروخته می‌شود.            

سکه تمام‌ بهار آزادی ۴ میلیون و ۸۸۶ هزار تومان
سکه‌ بهار آزادی طرح قدیم ۴ میلیون و ۷۷۰ هزار تومان
نیم‌ سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۶۹۸ هزار تومان
ربع‌ سکه یک میلیون و ۶۹۸ هزار تومان
سکه‌ گرمی یک میلیون و ۹ هزار تومان

قیمت طلای ۱۸عیار هم ۴۴۴ هزار و ۲۰۰ تومان ارزش‌گذاری شده است. ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ۱۲۷۷.۸ دلار معامله می‌شود.      

قیمت هرگرم طلای ۱۸‌عیار ۴۴۴ هزار و ۲۰۰ تومان
قیمت هرگرم‌ طلای  ۲۴عیار ۵۹۲ هزار و ۲۰۰ تومان
قیمت هر مثقال‌ طلا یک میلیون و ۹۲۷ هزار تومان
قیمت‌ اونس‌ طلا ۱۲۷۷.۸ دلار

صرافی‌های بانک‌ها هم‌اکنون قیمت دلار را برای فروش به مردم، با افزایش ۱۰۰ تومانی نسبت به روز قبل، ۱۴ هزار و ۶۵۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۴ هزار و ۵۵۰ تومان خریداری می‌کنند.           

قیمت  دلار ۱۴ هزار و ۶۵۰ تومان
قیمت  یورو ۱۶ هزار و ۶۰۰ تومان
قیمت درهم ۳ هزار و ۹۷۳ تومان
قیمت پوند انگلیس ۱۸ هزار و ۵۶۴ تومان

بر همین‌ اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها، ۱۶ هزار و ۶۰۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۶ هزار و ۵۰۰ تومان است. قیمت خرید و فروش یورو نسبت به آخرین روز کاری قبل ۱۰۰ تومان افزایش یافته است.

کد خبر 440932

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha