همشهری آنلاین: هر سه تکواندوکار ایران در روز سوم از بیست و چهارمین دوره رقابتهای قهرمانی جهان با شکست برابر رقبای خود از دور مسابقات حذف شدند.

پرونده تکواندوکاران ایران بسته شد

به گزارش مهر، در ادامه این مسابقات که با حضور ۹۷۵ تکواندوکار از ۱۵۰ کشور در شهر منچستر انگلستان جریان دارد، امروز جمعه تکواندوکاران اوزان ۷۴- کیلوگرم مردان و ۴۹- و ۵۷- کیلوگرم زنان رقابت‌های خود را برگزار کردند که امیرمحمد بخشی، ناهید کیانی و پریسا جوادی نمایندگان ایران با شکست برابر رقبای خود از گردونه مسابقات حذف شدند.

پریسا جوادی در وزن ۵۷- کیلوگرم دور نخست ۱۳ بر ۴ «دزیره رولاف» از آمریکا را از پیش رو برداشت و در ادامه ۱۹ بر ۱۷ «پا تریکا آدامکیویسز» از لهستان را شکست داد و سپس برابر «تارویدا» از لیتوانی ۱۷ بر ۱۱ به پیروزی دست یافت و در مبارزه چهارم ۳۰ بر ۳ نتیجه را به «جید جونز» تکواندوکار عنوان انگلیسی واگذار کرد و حذف شد.

امیرمحمد بخشی هم در وزن ۷۴- کیلوگرم کار خود را با برتری ۱۶ بر ۷ مقابل «ترجوس سالاس» از کلمبیا آغاز کرد و در ادامه در پیکار با «کریستین مکنیش» از انگلیس ۱۰ بر ۶ پیروز شد و در سومین مبارزه خود «کی رن» از چین را ۲۳ بر ۱۵ شکست داد و در مرحله یک چهارم نهایی پس از تساوی ۱۱ بر ۱۱ برابر «دنیل باررا» از اسپانیا، با امتیاز طلایی باخت و حذف شد.

برای تیم ملی ایران تا کنون مهلا مؤمن زاده یک نشان نقره و آرمین هادی پور یک نشان برنز کسب کرده‌اند. پریسا جوادی، اکرم خدابنده، محمد حسن پلنگ افکن، ناهید کیانی و امیرمحمد بخشی هم از دور مسابقات حذف شده‌اند.

این دوره از مسابقات تا روز یکشنبه ادامه خواهد داشت.

کد خبر 440718

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha