دومین جشنواره «فامیل، چتر خانواده» با هدف تحکیم بنیان خانواده در ماه مبارک رمضان به همت شهرداری منطقه ۱۱ و به میزبانی فرهنگسرای رازی در حال برگزاری است.

فامیل

مدیر فرهنگی هنری شهرداری منطقه و رئیس فرهنگسرای رازی در این‌باره می‌گوید: «در این جشنواره که با محور خانواده‌ها و با هدف گسترش شبکه فامیلی، هدفمند کردن دورهمی‌ها، شناسایی و فعال کردن ظرفیت‌های خانواده‌ها و ایجاد خوداتکایی در بین خانواده‌ها با شعار «شهر خدا؛ شهر همدلی» برگزار می‌شود شرکت‌کنندگان می‌توانند در قالب اعضای یک خانواده با ارائه موضوع پیشنهادی خود، آن را در قالب یک پروژه اجرا کنند. »
«اکبر بختیاری» می‌افزاید: « اجرای مراسم‌ مذهبی، فرهنگی، هنری و ورزشی مانند مسابقه حفظ و قرائت قرآن، کارگاه سبک زندگی قرآنی، تجلیل از روزه ‌اولی‌ها، شب شعر فامیلی، نشست نقد فیلم، مسابقات ورزشی، کارگاه مشاوره خانواده، مسابقه عکاسی، کوهپیمایی و... موضوع پروژه‌های پیشنهادی خانواده‌هاست.» در این جشنواره از میان ۲۰۰ حلقه خانواده شرکت‌کننده که پروژه‌های اجرایی خود را در قالب ۱۰ عکس، یک تا ۲ فیلم یک دقیقه‌ای و گزارش تأثیرگذار به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده‌اند، در پایان ماه مبارک رمضان از ۱۰ حلقه فامیلی برگزیده تجلیل خواهد شد.

کد خبر 440508

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha