مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۸
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: مدیرعامل مترو از نامه‌نگاری شهردار تهران به وزیر اقتصاد برای ترخیص قطعات باقی‌ مانده مترو در گمرک خبر داد.

حناچي

علی امام در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام خبر ارسال نامه پیروز حناچی، شهردار تهران به فرهاد دژپسند، وزیر اقتصاد، گفت‌: همان‌طور که می‌دانید تعدادی از قطعات واگن‌های متروی تهران در گمرک مانده است و چندی پیش با مساعدت  گمرک ۸۵ درصد از این تجهیزات ترخیص شد؛ اما در حال‌ حاضر ۱۵ درصد باقی‌ مانده این تجهیزات همچنان در گمرک است.

او ضمن تشکر از همراهی گمرک، خاطرنشان کرد: گمرک همواره به شهرداری تهران در خصوص ترخیص قطعات مترو کمک‌های شایانی کرده است و این بار نیز از آنها می‌خواهیم که نسبت به ترخیص قطعات واگن‌های مترو اقدام کنند.

امام در ادامه اظهاراتش در تشریح نامه حناچی به وزیر اقتصاد، اظهار کرد:  شهردار تهران در این نامه از وزیر اقتصاد درخواست کرده‌اند که با توجه به این که مترو یک وسیله حمل و نقل عمومی محسوب می‌شود دستورات لازم را برای ترخیص قطعات باقی‌ مانده بدهند که دژپسند نیز با نظر مساعد دستور پیگیری دادند و ما نیز در حال‌ پیگیری ترخیص قطعات باقی‌مانده  هستیم.

مدیرعامل مترو در بخش پایانی از صحبت‌های خود و در واکنش به مصاحبه اخیر یکی از مدیران گمرک مبنی بر این که شهرداری به تعهدات قبلی خود در ترخیص کالاها  عمل نکرده است، در این باره توضیح داد: شهرداری بدهی‌های زیادی دارد، اما در صدد پرداخت آنها هستیم. از سوی دیگر مترو یک وسیله حمل و نقل عمومی است و استفاده کنند اصلی آن مردم هستند و امیدواریم که با همراهی گمرک که همیشه به شهرداری لطف داشته است، بتوانیم این قطعات را ترخیص کنیم.

کد خبر 440461

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha