سه‌شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۲
۰ نفر

تنها گرمخانه منطقه ۲۱ در شهرک استقلال قرار دارد که این موضوع پای کارتن‌خواب‌های اطراف بزرگراه فتح و جاده مخصوص را به این محله باز کرده است.

گرمخانه

از آنجا که اغلب افراد بی‌خانمان و کارتن‌خواب به موادمخدر اعتیاد دارند، حضور آنها در این حاشیه محدوده مسکونی باعث نگرانی خانواده‌ها شده است. از طرف دیگر بالا رفتن آمار دزدی و سرقت‌های خرد، افزایش زباله‌گردی و مشاهده افراد ژنده‌پوشی که در گوشه و کنار محله مشغول استعمال موادمخدر هستند باعث شده تا چهره این شهرک زشت شود و اهالی احساس ناامنی کنند. «یوسف غیاثوند» دبیر شورایاری شهرک استقلال می‌گوید: «شکایت‌های زیادی از مردم محله به دست من می‌رسد تا آنها را پیگیری کنم، اما متأسفانه تا امروز هیچ جوابی نگرفته‌ام و با وجود درخواست‌های مکرر شهروندان برای انتقال گرمخانه از شهرک، ‌کاری در این خصوص انجام نشده است. »

این موضوع را از معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۲۱ جویا می‌شویم. در همین زمینه «حسن معینی کربکندی» معاون شهردار منطقه از انتقال این گرمخانه در آینده‌ای نزدیک خبر می‌دهد و می‌گوید: «افراد بی‌سرپناه نیاز به حمایت دارند و نمی‌توانیم به آنها بی‌توجه باشیم. در عین حال منکر مشکلاتی که این مرکز برای محله ایجاد کرده هم نیستیم. زمانی که این گرمخانه در شهرک استقلال ساخته شد، مدیران وقت شهرداری منطقه ۲۱ مکان مناسب‌تری برای انجام این کار نداشتند. البته هدف ما این است که گرمخانه را از محل مسکونی خارج کنیم. بر همین اساس مکانی را در حوالی کاروانسرای سنگی وردآورد که محدوده مسکونی‌ای  در اطراف آن نیست در نظر گرفته‌ایم و بنا داریم تا گرمخانه منطقه را از شهرک استقلال به آنجا منتقل کنیم. »

کد خبر 440310

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha