همشهری آنلاین: قیمت سکه تمام‌ بهار آزادی در بازار تهران امروز به ۵ میلیون و ۱۹ هزار تومان و قیمت طلای ۱۸عیار هم ۴۵۴ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.

ارز و طلا

به گزارش تسنیم، امروز در بازار آزاد قیمت سکه تمام‌ بهار آزادی طرح جدید با کاهش نسبت به آخرین قیمت‌های روز کاری قبل در قیمت ۵ میلیون و ۱۹ هزار تومان و سکه بهار آزادی طرح قدیم ۴ میلیون و ۸۴۹ هزار تومان معامله می‌شود.

در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی۲ میلیون و ۸۱۸ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۸۲۵ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۹۹۹ هزار تومان فروخته می‌شود.       

سکه تمام‌ بهار آزادی ۵میلیون و ۱۹ هزار تومان
سکه‌ بهار آزادی طرح قدیم ۴ میلیون و ۸۴۹ هزار تومان
نیم‌ سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۸۱۸ هزار تومان
ربع‌ سکه یک میلیون و ۸۲۵هزار تومان
سکه‌ گرمی  ۹۹۹ هزار تومان

قیمت طلای ۱۸عیار هم ۴۵۴ هزار و ۶۰۰ تومان ارزش‌گذاری شده است، هر مثقال طلا نیز با قیمت یک میلیون و ۹۶۶ هزار تومان در بازار تهران معامله می‌شود. ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ۱۲۸۵.۹دلار معامله می‌شود.       

قیمت هرگرم طلای ۱۸‌عیار ۴۵۴ هزار و ۶۰۰ تومان
قیمت هرگرم‌ طلای  ۲۴عیار ۶۰۶ هزار و ۱۰۰ تومان
قیمت هر مثقال‌ طلا یک میلیون و ۹۶۶ هزار تومان
قیمت‌ اونس‌ طلا ۱۲۸۵.۹دلار

صرافی‌های بانک‌ها هم‌اکنون قیمت دلار را برای فروش به مردم با کاهش نسبت به روز قبل، ۱۴ هزار و ۸۵۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۴ هزار و ۷۵۰ تومان خریداری می‌کنند.            

قیمت  دلار ۱۴ هزار و ۸۵۰ تومان
قیمت  یورو ۱۶ هزار و ۹۰۰ تومان
قیمت درهم ۴ هزار و ۶۷ تومان
قیمت پوند انگلیس ۱۹ هزار و ۴۲۳ تومان

برهمین‌اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها، ۱۶ هزار و ۹۰۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۶ هزار و ۸۰۰  تومان است. قیمت خرید و فروش یورو در این صرافی‌ها نسبت به روز کاری قبل کاهش  یافته است.

کد خبر 440105

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha