همشهری آنلاین: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: فرد سابقه داری که پس از آزادی از زندان با استفاده از اسلحه اقدام به شرارت و تهدید شهروندان می‌کرد شناسایی و دستگیر شد.

شرور سابقه‌دار مسلح دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پلیس بوشهر، سردار خلیل واعظی اظهار داشت: در پی اطلاع پلیس مبنی بر اینکه شرور سابقه داری به نام «ح. م» پس از آزادی از زندان با اقدامات مسلحانه، شاکیان و بزه دیدگان قبلی خود را مورد آزار و اذیت قرار می‌دهد، دستگیری وی در دستور کار قرار گرفت.

وی بیان کرد: پس از چندین روز اقدام اطلاعاتی و عملیاتی توسط افسران امنیت عمومی شهرستان دشتستان مخفیگاه وی در یکی از روستاهای کوهستانی این شهرستان شناسایی شد.

به گفته سردار واعظی، پس از محاصره مخفیگاه متهم، وی قصد درگیری با پلیس را داشت که با سرعت عمل و قاطعیت نیروهای عملیاتی قبل از هرگونه واکنشی دستگیر شد.

وی تصریح کرد: این فرد پس از آزادی از زندان با اقدامات مسلحانه و تهدید به قتل شاکیان خود را تحت فشار قرار می‌داد تا از شکایت خود منصرف شوند.

فرمانده پلیس استان بوشهر گفت: تیراندازی در مراسم عروسی و تهدید مسلحانه مأموران اداره برق از دیگر اقدامات مجرمانه این متهم بود که پس از جمع آوری ادله و مستندات روانه زندان شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه پلیس برای ایجاد نظم و امنیت در خدمت مردم استان خواهد بود تاکید کرد: با قاطعیت در برخورد با مجرمان به اینگونه افراد اجازه قدرت نمایی نخواهیم داد و از شهروندان انتظار داریم هرگونه شرارت و ناامنی را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

سردار واعظی همچنین شناسایی مخفیگاه یکی از اراذل و اوباش فراری و تحت تعقیب استان همدان خبر داد و بیان کرد: این فرد که به همراه یک خانم در یکی از روستاهای دشتستان مخفی شده شده بود که دستگیر شد.

کد خبر 439792

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha