چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: تیم فوتبال ذوب آهن ایران موفق شد با گرفتن یک امتیاز از تیم الزورا صعود خودش را از گروه A لیگ قهرمانان آسیا قطعی کند.

تيم ذوب‌آهن

به گزارش ایسنا، تیم‌های فوتبال الزورای عراق و ذوب آهن ایران در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۳ سه‌شنبه (17 اردیبشهت) به مصاف هم رفتند. این مسابقه در نهایت با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید و ذوب آهن با ۱۱ امتیاز صعود خودش را از گروه A قطعی کرد.

گزارش نیمه اول

مسابقه با فشار تیم ذوب آهن آغاز شد و سبزپوشان ایران سعی کردند بازی را کنترل کنند. حرکات ترکیبی بازیکنان این تیم باعث می‌شد تا بازیکنان الزورا ناچار به خطا شوند.

سرانجام در دقیقه ۲۸ بازی زبیر نیک‌نفس ارسال کرنر را با یک ضربه سر به گل تبدیل کرد. البته این پایان کار نبود و در دقیقه ۴۴ بازی علا عباس گل تساوی را به ثمر رساند تا بازی یک بر یک در نیمه اول به پایان برسد.

گزارش نیمه دوم

در نیمه دوم این تیم الزورا بود که فشار زیادی را به تیم ذوب آهن وارد کرد و چندین موقعیت برای گلزنی ایجاد کرد. بالاخره در دقیقه ۶۱ روی یک ضد حمله و اشتباه مدافع ذوب آهن، عبدالرحیم گل دوم الزورا را به ثمر رساند.

بعد از این گل، ذوبی‌ها سعی کردند توپ و میدان را در اختیار بگیرند و موقعیت‌های نصف و نیمه‌ای هم به دست آوردند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند. اما در دقیقه ۹۲ مسابقه رضا حبیب‌زاده که به عنوان یار تعویضی به زمین آمده بود توانست گل تساوی را برای ذوب آهن به ثمر برساند تا صعود این تیم از این گروه قطعی شود.

کد خبر 439671

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha