سه‌شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۸۵ - ۰۵:۲۵
۰ نفر

یک بازی ورزشی و یک بازی اکشن برای شما داریم. بازی‌هایی که طرفداران زیادی در کشورهای مختلف دارند.

Madde Fl07

  • سیستم: Xbox
  • سبک: ورزشی

با وجود اینکه این بازی برای کنسول نسل بعد ساخته شده اما تغییر چندان محسوسی در گرافیک آن مشاهده نمی‌شود و بازی به لحاظ ظاهری همان است که پارسال برای PS2، Cube و Xbox عرضه شده بود.

تنها چند نکته به همان نسخه قبلی افزوده شده است.

کنترل بازی، چند حرکت اضافه در زمان حمله و دفاع پیدا کرده مثلاً در حالتی که در بین مواضع گیر می افتید می توانید به سرعت روی بازیکنان آزاد سوییچ کرده و کار را ادامه دهید، یا در حین دفاع کردن برای گرفتن یار حریف چند حرکت اضافه به شما اضافه شده است.

در بخش قهرمانان، تعداد بیشتری از افراد صاحب نام این رشته اضافه شده اند که از لحاظ ظاهری بسیار شبیه چهره های واقعی طراحی شده اند. بزرگترین جای تعجب، گرافیک بازی است که در قیاس با نسخه های قبل خصوصاً نسخه 06 تغییری چندان قابل ملاحظه نداشته و رسماً نمی  توان آن را یک عنوان نسل بعد دانست.

Project IGI

  • سیستم: PC
  • سبک: اکشن

سبک اکشن اول شخص عنوان های زیادی در PC دارد اما کمتر عنوانی را می توان به عنوان یک بازی صاحب نام به شمار آورد.

پروژه IGI بازی است که مخصوصاً در ایران طرفداران بسیاری پیدا کرد.

ماجرا در مورد یک مأمور مخفی نیروهای ویژه است که برای خرابکاری به مأموریت های مختلفی فرستاده می شود.گرافیک بازی در زمان خودکار بسیار زیبا و تحسین برانگیزی به شمار می آمد (توجه کنید در زمان خودش جالب بود نه در قیاس با عناوین امروزی).

در هر مرحله شما تنها یک کلت، یک مسلسل و یک خنجر در اختیار داشتید و باید با همین امکانات مرحله را تا پایان به سلامت طی می کردید.هر چند کار سخت بود اما غیر ممکن نبود، ضمن اینکه کماندوی شما به صورتی کاملاً طبیعی با خوردن یکی دو تیر به زودی جان می باخت پس کار چندان آسان نبود.

در زمان هایی که کاری باید انجام می دادید مثل کنترل رادار، خرابکاری یا بمب گذاری و یا حتی بالا رفتن از نردبان دوربین به حالت سوم شخص درآمده و شما را از آن زاویه نشان می داد.

کد خبر 4395

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز