همشهری‌انلاین: مدیرعامل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه در بازدید از کارگاه میدان امام حسین (ع) با اشاره به این‌که تکمیل بخش ساختمانی این ایستگاه تقریباً در مرحله پایانی قرار دارد، گفت: با تامین منابع مالی بخش تجهیزات ایستگاه نیز طی چنده ماه آینده نهایی خواهد شد.

خط 6 مترو

به گزارش شهرنوشت به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو)، علی امام، مدیرعامل این شرکت به همراه مجری و مدیران اجرایی و فنی خط ۶  از روند پیشرفت پروژه ایستگاه تقاطعی میدان امام حسین (ع) (تقاطع بین خطوط ۲ و ۶) بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند تکمیل این پروژه قرار گرفت.

علی امام تاکید کرد: در راستای تسریع و تکمیل اقدامات ساختمانی،  فعالیت‌های تجهیزاتی و تاسیساتی این ایستگاه‌ در بخش‌های سیگنالینگ و مخابرات، پله برقی، تهویه، نصب تابلوهای برق، هواسازها و هواکش‌ها نیز باید به نحوی انجام شود که برای زمان تعیین شده طی چند ماه آینده ایستگاه برای بهره‌برداری و خدمت‌رسانی به شهروندان آماده شود.

 مدیرعامل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو) در این بازدید تاکید کرد تا هر چه زودتر نصب تابلوها و پست‌های برق ایستگاه تکمیل شده و ارتباط بین دو سکوی ایستگاه میدان امام حسین (ع) در خط ۲ و خط ۶ مترو برقرار شود.

او با اشاره به این‌که با راه‌اندازی این ایستگاه تبادل مسافر بین خطوط ۲ و ۶ انجام می‌شود، تصریح کرد: شهروندان جنوب شرقی تهران علاوه بر ایستگاه شهدا که با خط ۴ تقاطع دارد، می‌توانند از طریق ایستگاه تقاطعی امام حسین (ع) به خط ۲ مترو نیز دسترسی یابند.

بازدید و رصد هفتگی مدیرعامل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو) ازکارگاه مذکور که در مراحل تکمیل و آماده‌سازی برای بهره‌برداری قرار دارد،برای پیشرفت سریع عملیات اجرایی این ایستگاه، به‌طور مستمر انجام می‌شود.

کد خبر 439480

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha