همشهری آنلاین: مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد درباره انتخاب رشته آزمون دکتری تخصصی و ثبت‌نام دوره بدون آزمون دکتری تخصصی اطلاعیه‌ای صادر کرد.

10 رشته محل جدید به انتخاب رشته آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اضافه شد

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد در ارتباط با انتخاب رشته آزمون دکتری تخصصی و ثبت‌نام دوره‌های بدون آزمون (ویژه استعدادهای درخشان) اطلاعیه‌ای صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: با توجه به اضافه شدن ۱۰ رشته محل جدید به سامانه انتخاب رشته آزمون دکتری تخصصی و سامانه ثبت‌نام دوره‌های بدون آزمون (ویژه استعدادهای درخشان) این مقطع، تمام داوطلبان می‌توانند در صورت تمایل با مراجعه به سامانه azmoon.org نسبت به ویرایش رشته محل‌های انتخابی خود در فرصت باقی‌مانده اقدام کنند.

آن دسته از داوطلبان واجد شرایط که تاکنون نسبت به انتخاب رشته و ثبت‌نام اقدام نکرده اند تا ساعت ۲۴ دوشنبه ۱۶ اردیبهشت فرصت دارند با مراجعه به سامانه‌ مذکور نسبت به انتخاب رشته و ثبت‌نام خود اقدام کنند.

لیست ۱۰ رشته محل جدید اضافه شده به سامانه انتخاب رشته آزمون دکتری تخصصی و سامانه ثبت‌نام دوره‌های بدون آزمون (ویژه استعدادهای درخشان) به شرح زیر است:

کد خبر 439441

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha