دوشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: چند روز پس از آشکار شدن تصمیم استودیو آمازون برای بایگانی کردن فیلم تازه وودی آلن، تاریخ اکران «روز بارانی در نیویورک» در ایتالیا اعلام شد.

وودي آلن

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ورایتی، فیلمساز نیویورکی به دلیل درگیر بودن در پرونده فساد اخلاقی در زادگاه خود آمریکا به حاشیه رانده شده است اما شاید تازه‌ترین چهره هالیوودی باشد که برای ادامه کار و زندگی راهی اروپا می‌شود. نشانه اصلی این اتفاق استقبال کشورهای اروپایی از کمدی عاشقانه «روز بارانی در نیویورک» است که به نظر می‌رسد قرارداد اکران آن علاوه بر ایتالیا در چند کشور دیگر هم نهایی شده است.

شرکت لاکی رد که سال ۲۰۱۷ «واندر ویل» وودی آلن (با بازی کیت وینسلت) را در ایتالیا روانه پرده سینماها کرده بود، قصد دارد نمایش عمومی «روز بارانی در نیویورک» را از سوم اکتبر ۲۰۱۹ آغاز کند. به این ترتیب، شاید تازه‌ترین تجربه کارگردانی فیلمساز برنده اسکار ابتدا در جشنواره ونیز رونمایی و پس از آن روانه پرده نقره‌ای شود. آلن سال ۲۰۰۳ «چیزی جز این» را در ونیز داشت که در افتتاحیه به نمایش درآمد.

تیموتی شالامه، الی فانینگ، سلینا گومز و جود لا بازیگران اصلی «روز بارانی در نیویورک» هستند که تولید آن سال ۲۰۱۸ به پایان رسید اما مدیران آمازون تصمیم گرفتند فیلم را برای همیشه بایگانی کنند. آمازون یک قرارداد برای تولید چهار فیلم با آلن بسته بود که تابستان گذشته به دلیل رسوایی‌های اخلاقی فیلمساز و کمدین آمریکایی فسخ شد و به نظر می‌رسد آلن بتواند از این ماجرا ۶۸ میلیون دلار به جیب بزند.

وودی آلن این روزها درگیر یک پروژه تازه با شرکت میدیاپرو مستقر در بارسلونای اسپانیاست؛ شرکتی که پیش‌تر در چند پروژه سینمایی از جمله «ویکی کریستینا بارسلونا» و «نیم‌شب در پاریس» با کارگردان ۸۳ ساله همکاری کرده است.

کد خبر 439434

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha