همشهری‌آنلاین: رئیس شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد که با تصویب لایحه مالیات بر ارزش افزوده، منابع درآمدی پایدار شهرداری‌ها به مخاطره می‌افتد.

محسن هاشمي

به گزارش شهرنوشت، محسن هاشمی رفسنجانی در پایان صد و سی و نهمین جلسه شورای شهر تهران با حضور در جمع خبرنگاران به تشریح جزییات جلسه پرداخت و اظهار کرد: در ابتدای جلسه تعدادی از اعضای شورای شهر تهران تذکراتی در زمینه‌های مختلف به ویژه در ارتباط با لایحه مالیات بر ارزش افزوده مطرح کردند و از نمایندگان مجلس خواستند در ارتباط با این لایحه توجه ویژه‌ای داشته باشند.

هاشمی با بیان این‌که قاعدتاً با تصویب لایحه مالیات بر ارزش افزوده منابع درآمدی پایدار شهرداری‌ها به مخاطره می‌افتد، افزود: همین امر مشکلاتی را برای مدیریت شهری در کلانشهرها به وجود می‌آورد که امیدواریم نمایندگان مجلس به تذکرات اعضای شورای شهر تهران عنایت ویژه‌ای داشته باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: در ادامه جلسه کاهش تعداد مراکز آموزشی شهرداری تهران در دستور کار اعضا قرار گرفت و تعداد این مراکز از ۹ مرکز به ۴ مرکز کاهش پیدا کرد. براساس تصمیم اعضای شورای شهر تهران ۹ مرکز آموزشی شهرداری تهران به ۴ مرکز فرهنگی اجتماعی - فناوری و هوشمند سازی - حمل و نقل و همچنین ایمنی و بحران کاهش پیدا کرد.

هاشمی همچنین در ارتباط با مراکز علمی کاربردی شهرداری تهران عنوان کرد: در حال حاضر بالغ بر ۳ هزار و ۵۰۰ دانشجو در این مراکز حضور دارند که نزدیک به ۶۰ درصد آن ها از افراد خارج از شهرداری هستند.  

کد خبر 439433

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha