شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: محسن فروزان و همسرش، نسیم نهالی که اخیرا بازداشت شده بودند با تودیع وثیقه آزاد شدند.

محسن فروزان نسيم نهالي

مصطفی سلیمانی وکیل محسن فروزان و نسیم نهالی در گفت ‌و گو با ایرنا درباره پرونده موکلین خود که اخیراً بازداشت شدند، اظهار کرد: متعاقب برگزاری بازی سپیدرود و تراکتورسازی اتهاماتی متوجه موکلین شد که مرجع قضایی در حال رسیدگی به این اتهامات است.

وی تصریح کرد: موکلین بنده انتساب هرگونه اتهام به خود را قویاً رد کرده و رجاء واثق دارند که مرجع قضایی به دور از هیاهوهای غیر ورزشی و سهم خواهی‌های صورت گرفته از این واقعه صرفاً بر اساس مستندات به پرونده رسیدگی و اتخاذ تصمیم خواهد کرد.

این وکیل دادگستری افزود: موکلینم از این واقعه متحمل ضرر حیثیتی و اعتباری شدند که اقدامات مقتضی در راستای احقاق حقوق خود را معمول داشته و امید دارند مراجع قضایی کما فی سابق، در راستای احقاق حقوق حقه‌شان جدیت و اهتمام لازم را معمول دارند.

سلیمانی اضافه کرد: مطالب مندرج در فضای مجازی و رسانه‌ای عموماً به دور از واقعیت‌های حقوقی پرونده بوده که موکلین حق خود را در پیگیری و تعقیب مطالب خلاف واقع، محفوظ می‌دارند.

وکیل مدافع محسن فروزان و نسیم نهالی گفت: اینجانب وکیل متهمین به همراه نامبردگان، به عدالت دستگاه قضایی اعتماد کامل داشته و از ریاست محترم قضایی که خود طلایه دار عدالت محوری و حق مداری در دستگاه قضاست، درخواست داریم که از خروج پرونده از مسیر حقوقی جلوگیری کند. ضمن اینکه از برخی افراد غیرورزشی می‌خواهیم به جای فرافکنی در فضای مجازی و رسانه‌ای به وظیفه اصلی خود در خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی عمل کرده و اجازه دهند محاکم قضایی به دور از التهاب سیاسی و صرفاً بر اساس مستندات و مدارک مرتبط با پرونده، به پرونده های مطروحه رسیدگی و اتخاذ تصمیم کنند.

سلیمانی افزود: موکلین با ارائه مستندات و اقناع مرجع قضایی در صدور قرار وثیقه و سپردن اسناد لازم در حال حاضر آزاد هستند و لازم است اعلام کنم درج هرگونه مطلبی منتسب به خود و موکلین بدون تایید اینجانب و موکلین، نشر اکاذیب و قابل پیگیری است.

کد خبر 439283

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha