همشهری آنلاین: جانشین پلیس پیشگیری فاتب از دستگیری دو قاچاقچی موادمخدر خبر داد و گفت: این متهمان در قالب بسته‌های پستی قصد انتقال موادمخدر به کشورهای انگلستان و امریکا را داشتند.

چمدان و شکلات‌های حاوی تریاک به انگلیس و امریکا نرسیدند

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ مردی جوان به اداره پست چهارراه لشگر مراجعه و تقاضای ارسال بسته پستی حاوی چند بسته شکلات تلخ را به امریکا کرد که کارکنان اداره پست به رفتار عجیب این مرد مشکوک و موضوع را به کلانتری ۱۱۲ ابوسعید اطلاع دادند.

با اعزام تیمی از مأموران کلانتری به محل مشخص شد که این فرد به طرز ماهرانه‌ای تریاک آب شده را به شکل شکلات تلخ داخل بسته‌ها جاسازی کرده است.

در جریان اتفاق دیگر، با اعلام کارکنان اداره پست، مبنی بر اینکه فردی با مراجعه به اداره پست چهارراه لشگر تقاضای ارسال یک چمدان مشکوک را به کشور انگلستان کرده، تیمی از مأموران کلانتری ۱۱۲ ابوسعید در محل حاضر و در بررسی‌های تخصصی مشخص شد که متهم به طرز ماهرانه داخل بدنه چمدان مقدار ۶۵۰ گرم تریاک را جاسازی کرده و قصد انتقال این چندان را به کشور انگلستان دارد.

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای؛ جانشین پلیس پیشگیری پایتخت با اعلام این اخبار گفت: متهمان هر دو پرونده دستگیر و به همراه مواد مخدر کشف شده به کلانتری منتقل شده‌اند همچنین متهمان با اعتراف به جرم ارتکابی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفته‌اند.

کد خبر 439046

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha