همشهری آنلاین: رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ می‌گوید که هواداران پرسپولیس خودشان برای تماشای دیدار با تراکتور به استادیوم نیامدند.

فتاحی

ورزش سه نوشت: سعید فتاحی رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ در حاشیه دیدار دو تیم تراکتورسازی و پرسپولیس درباره حضور تماشاگران گفت: ما ۱۰ درصد جدا کردیم و با گذاشتن نرده و خالی گذاشتن فضا بین هواداران فضای امنیتی خوبی را به وجود آوردیم و حاشیه خاصی وجود نداشت. باشگاه پرسپولیس خودش قبل بازی اعلام کرد که هواداران سازمان دهی شده نداریم اما طرفداران جزیی می‌آیند. ما هم جایگاهی آماده کردیم تا در صورت آمدن به فضای تعبیه شده بروند. اما نیامدند و دیدید آن جایگاه تا آخر خالی بود.

وی در ادامه گفت: فحاشی زیاد بود و امیدواریم این هم تمام شود. تمامی تیم‌ها برای کشور ما هستند و فرقی بین پرسپولیس و تراکتور و باقی تیم‌ها نیست. اگر این تیم‌ها نباشند لیگی شکل نمی‌گیرد. در این راستا باید هواداران کمک کنند و با آمدن هواداران واقعی امنیت در ورزشگاه باشد. با این وضعیت هیچ کس از فوتبال لذت نمی‌برد و تنها خود مردم می‌توانند فضا را امن کنند.

فتاحی هم‌چنین درباره حمله به اتوبوس پرسپولیس گفت: تمام تدابیر لازم انجام و حتی پرسپولیس از سی آی پی فرودگاه وارد تبریز شد. اما اتفاقات داخل شهر را نمی‌شود پیش بینی کرد. پلیس از پشت و جلو اتوبوس تیم را اسکورت کرد اما یک موتور رد شد و سنگی انداخت. در عملیات بسیار خوب او دستگیر شد و متوجه شدیم هوادار تراکتور نیست. هیچ اتفاق خاصی هم رخ نداد و تنها شیشه اتوبوس شکست.

کد خبر 439014

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha