سه‌شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: قیمت سکه تمام‌ بهار آزادی در بازار تهران امروز به ۴میلیون و ۹۴۳ هزار تومان و قیمت طلای ۱۸عیار هم ۴۴۳ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.

ارز و طلا

به گزارش تسنیم، امروز در بازار آزاد قیمت سکه تمام‌ بهار آزادی طرح جدید با تغییر جزئی نسبت به آخرین قیمت‌های روزکاری قبل در قیمت ۴ میلیون و ۹۴۳ هزار تومان و سکه بهار آزادی طرح قدیم ۴ میلیون و ۷۴۷ هزار تومان معامله می‌شود.

در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی۲ میلیون و ۷۱۸ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۷۲۹ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۹۶۹  هزار تومان فروخته می‌شود.     

سکه تمام‌ بهار آزادی  ۴ میلیون و ۹۴۳ هزار تومان
سکه‌ بهار آزادی طرح قدیم  ۴ میلیون و ۷۴۷ هزار تومان
نیم‌ سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۷۱۸ هزار تومان
ربع‌ سکه یک میلیون و ۷۲۹ هزار تومان
سکه‌ گرمی ۹۶۹  هزار تومان

قیمت طلای ۱۸عیار هم ۴۴۳ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است، هر مثقال طلا نیز با قیمت یک میلیون و ۹۲۴ هزار تومان در بازار تهران معامله می‌شود. ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ۱۲۸۳.۵دلار معامله می‌شود.

قیمت  هر گرم طلای ۱۸ ‌عیار ۴۴۳ هزار تومان
قیمت  هر گرم‌ طلای  ۲۴ عیار ۵۹۲ هزار تومان
قیمت  هر مثقال‌ طلا  یک میلیون و ۹۲۴ هزار تومان
قیمت‌ اونس‌ طلا  ۱۲۸۳.۵دلار

صرافی‌های بانک‌ها هم‌اکنون قیمت دلار را برای فروش به مردم با ۱۴۰ تومان کاهش نسبت به قیمت های روز کاری قبل، ۱۴ هزار و ۵۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۳ هزار و ۹۵۰ تومان خریداری می‌کنند.          

قیمت دلار  ۱۴ هزار و ۵۰ تومان
قیمت یورو  ۱۵ هزار و ۹۰۰ تومان
قیمت درهم  ۳ هزار و ۸۷۸ تومان
قیمت پوند انگلیس  ۱۸ هزار و ۴۶۷ تومان

برهمین‌اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها، ۱۵ هزار و ۹۰۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۵ هزار و ۸۰۰ تومان است. قیمت خرید و فروش یورو در این صرافی ها ۹۰ تومان نسبت به دیروز کاهش یافته است.

کد خبر 438858

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha