در هفته‌ای که گذشت منطقه ۱۹ میزبان «زهرا ‌نژادبهرام» رئیس کمیته شهرسازی شورای‌ اسلامی شهر تهران بود تا ضمن بازدید از محله‌های مختلف منطقه، با شهردار و مدیران شهری دیدار کند.

نژاد بهرام

‌نژادبهرام ابتدا از کوره‌های آجرپزی و محدوده فعالیت ضایعات‌فروشان در خیابان خلازیر بازدید کرد. سپس به بوستان شهدای نعمت‌آباد رفت و با روند نگهداشت این بوستان آشنا شد. این عضو شورای‌شهر برای بازدید از وضعیت بافت فرسوده محله نعمت‌آباد به خیابان طالقانی، کوچه یاس، خیابان عبداللهی و کوچه آذر رفت. نژادبهرام در نشستی با مسئولان شهری از اقدامات آنها در تعیین تکلیف، بازپس‌گیری املاک و مقابله با تخلفات تشکر کرد. او با اشاره به اتصال بخشی از حریم شهر تهران به منطقه ۱۹ گفت: «برای جلوگیری از گسترش حریم باید شهرداران نواحی با ساخت‌وسازهای غیرمجاز و تخلفات آشکار برخورد کنند.

برای ساماندهی و تحول در محدوده خلازیر باید طرح‌های جایگزین با دعوت از مشاوران و کسب تجربیات دفاتر خدمات نوسازی انجام شود تا علاوه بر ساماندهی این محدوده از آلودگی بصری آن نیز کاسته شود. » وی خواستار تلاش بیشتر مدیریت شهری منطقه و دفتر نوسازی برای تشویق شهروندان به مشارکت در بهبود وضعیت بافت فرسوده منطقه شد.  برگزاری جلسه‌ای با مسئولان اوقاف مروی و تهیه لیست اقدامات در این محدوده از دیگر موضوعات مورد بررسی در این بازدید بود.

کد خبر 438815

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha