شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۸۶ - ۱۷:۲۵
۰ نفر

گروه حوادث: در جریان دو جنایت جداگانه درلوئیزیانا و میسوری آمریکا، 9 نفر به قتل رسیدند، در لوئیزیانا، دختر جوانی به کالج فنی رفت و دو همکلاسی‌اش را به گلوله بست و سپس خودکشی کرد.

در جنایت خونین میسوری نیز یک مرد به شورای شهر رفت و بعد از کشتن 2 پلیس و 3 عضو شورای شهر، به ضرب گلوله پلیس از پای درآمد.

ساعت 8 و 30 دقیقه صبح جمعه، وقتی صدای شلیک چندین گلوله در فضای کالج فنی لوئیزیانای آمریکا پیچید، بار دیگر ماجرای تکراری شلیک‌های مرگبار در کلاس‌های درس آمریکا رقم خورد.

این بار ضارب یک دختر 23ساله بود که دو همکلاسی 21 و 26 ساله خود را هنگامی که در کلاس درس نشسته بودند از فاصله نزدیک هدف قرار داد.

مسئولان کالج به سرعت ماجرا را به پلیس اطلاع دادند و لحظاتی بعد نیروهای ویژه پلیس برای به دام انداختن دختر جوان قدم به محوطه کالج گذاشتند اما قبل از آنکه بتوانند کاری انجام دهند دختردانشجو اسلحه را روی شقیقه اش گذاشت و شلیک کرد.

دان کلی، افسر پلیس باتون رویج لوئیزیانا که در صحنه این جنایت حاضر شده بود با بیان اینکه حادثه در کلاسی در طبقه دوم کالج اتفاق افتاده است گفت: هنوز درباره انگیزه این جنایت نمی‌توان اظهار نظر کرد.

این جنایت مرگبار در حالی رخ می‌دهد که در وحشیانه‌ترین حادثه شلیک در مراکز آموزشی آمریکا که در آوریل 2007 رخ داد، مرد جوانی به دانشگاه فنی ویرجینیا رفت و دانشجویان را به گلوله بست که در جریان آن 32 دانشجو از پای درآمدند، وی سپس خودکشی کرد.

مرد خشمگین در شورای شهر

شلیک‌های مرگبار لوئیزیانا، ساعاتی بعد از آن اتفاق افتاد که یک مرد مسلح شب پنجشنبه به جلسه شورای شهر میسوری رفت و در آنجا بعد از کشتن 2 افسر پلیس و 3 نفر از مسئولان شورای شهر، به ضرب گلوله پلیس از پای درآمد.

پلیس هنوز درباره انگیزه این جنایت خبری اعلام نکرده است اما به‌نظر می‌رسد ضارب با اعضای شورای شهر دچار مشکل شده بود.

کد خبر 43880

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز