مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۷
۰ نفر

حواشی ۲ برنامه تلویزیونی۹۰ و برنده‌باش نه‌تنها تمام نمی‌شود، بلکه شواهد نشان می‌دهد اتفاقات جدیدی درباره این برنامه‌ها، سرنوشت‌شان و البته وضعیت مدیر شبکه سوم سیما در راه است.

برنامه تلويزيون

دیروز خبری منتشر شد مبنی بر اینکه مرتضی میرباقری معاون سیما و علی فروغی در قامت مدیر شبکه‌سه با اعضای شورای نظارت بر صداوسیما جلسه مشترکی خواهند داشت تا تحولات اخیر این شبکه را بررسی کنند. جلسه‌ای که برای برگزاری‌اش باید یک‌هفته منتظر ماند. سؤال این است که جلسه با دعوت از معاون سیما و مدیر جوان شبکه‌سه اتفاق افتاده و یا ۲مدیر سازمان به شورای نظارت احضار شده‌اند؟  

به گزارش همشهری، سیداحسان قاضی‌زاده هاشمی یکی از اعضای این شورا به ایسنا گفته است: «جلسات شورا ۲هفته یک‌بار برگزار می‌شود اما فردا نمایندگان عضو ناظر در شورا به‌دلیل حضور در حوزه‌های انتخابیه خود نمی‌توانند در جلسه شرکت کنند. به همین دلیل به دبیرخانه شورا اطلاع داده شده و جلسه هفته بعد برگزار می‌شود. ما در این جلسه با دعوت از مرتضی میرباقری معاون سیما و علی فروغی مدیر شبکه‌سه مباحث مرتبط با برنامه۹۰ را بررسی می‌کنیم.» 

البته برنامه۹۰ تنها موضوع نیست بلکه «برنده‌باش» از دیگر برنامه‌هایی است که این عضو شورای نظارت درباره آن صحبت کرده است. وی درباره بررسی مباحث مربوط به برنامه «برنده‌باش» بعد از فتوای آیت‌الله مکارم شیرازی پیرامون این برنامه عنوان کرده: «موضوع مربوط به درآمدها و نحوه کسب آن و همچنین هزینه‌ها، برنامه‌ها، اسپانسر و تبلیغات در حوزه بازرگانی است که برنامه‌ای همچون «برنده‌باش» و «ستاره مربع‌ها» هم در این حیطه است.

در این‌باره باید با مهدوی‌مهر، معاون اداری مالی سازمان و شهریاری، مدیرکل بازرگانی سازمان در جلسه شورا حضور پیدا کرده و توضیحات لازم را ارائه کنند. این موضوع نیز در دستور کار شورا قرار دارد که در هفته‌های بعد مورد بررسی قرار می‌گیرد. تلاش خبرنگاران گروه ادب و هنر برای تماس با اعضای شورای نظارت بر سازمان صداوسیما تا زمان تنظیم این مطلب بی‌پاسخ ماند.

کد خبر 438793

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha