همشهری آنلاین: رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: کارگران امروز در خط مقدم جبهه اقتصادی و عرصه تولید کشور هستند و نقش اصلی را در این عرصه بر عهده دارند.

اجلاسیه

به گزارش ایرنا، سردار پاسدار احمد حق طلب روز دوشنبه در اجلاسیه شهدای کارگر کردستان اظهار داشت: کارگران در همه عرصه‌ها پیشگام بوده‌اند و اوایل انقلاب، زمان جنگ و بعد از آن همیشه با بصیرت در مقابل دشمن ایستاده و توطئه‌های آنها را بر ملا کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه زمان آن رسیده که مسئولان به قشر کارگر توجه ویژه داشته باشند، اضافه کرد: امروز بحث رونق تولید در صدر همه موضوعات مهم نظام اسلامی قرار دارد.

سردار حق طلب افزود: مسئولان باید با حمایت و پشتیبانی از بخش‌های مختلف و فراهم کردن زمینه برای سرمایه‌گذاری حمایت همه جانبه در این راستا داشته باشند.

وی یادآور شد: مردم با خرید کالای ایرانی موجب رونق تولید، توسعه اقتصادی کشور و فراهم شدن شرایط خوب برای زندگی کارگران می‌شوند البته امروز تحمل سختی‌ها و تنگناهای اقتصادی نوید پیروزی بزرگ در آینده است.

سردار حق طلب تاکید کرد: براساس اسناد موجود در این بنیاد در زمان هشت سال جنگ تحمیلی بیش از ۴۰ کشور بزرگ جهان که دارای به روزترین سلاح‌ها بودند به رژیم متجاوز بعث سلاح می‌فروختند.

وی با بیان اینکه در آن زمان که دست ایران خالی بود بهترین و مجهزترین سلاح‌های دنیا در اختیار صدام قرار می‌گرفت، افزود: جمهوری اسلامی ایران به تعداد رزمندگان خود حتی سلاح انفرادی در اختیار نداشت.

سردار حق طلب با بیان اینکه نباید از مقابله و ایستادگی با دشمن ترسید، یادآور شد: تاریخ به جامعه اسلامی ثابت کرده که هر زمان در مقابل دشمن ایستادگی کرده و تن به فشارهای آنها نداده، پیروزی شده است.

در این مراسم همچنین از اِلِمان شهید علی اصغر بهاری از شهدای شاخص حوزه کارگری کردستان، پوستر کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان و کتاب، فیلم و مستندات شهدای کارگر این استان رونمایی شد.

کد خبر 438772

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha