معاون امور شهری و فضای سبز شهردار منطقه ۲: زمین بازی فاز ۲ بوستان نهج‌البلاغه برای کودکان مبتلا به اوتیسم مناسب‌سازی می‌شود.

بوستان نهج البلاغه

 معاون امور شهری و فضای سبز شهردار منطقه ۲ با بیان این خبر گفت: «در پایتخت بوستانی مناسب برای کودکان مبتلا به اوتیسم وجود ندارد در حالی که این کودکان نیازمند چنین مکانی هستند. به همین دلیل پس از برپایی نشست با مسئولان انجمن اوتیسم تصمیم گرفته شد تا مکانی به این کودکان اختصاص یابد. »
«سید ناصر هراتی» با اشاره به اینکه برای انتخاب فضای مناسب برای کودکان مبتلا به اوتیسم، چند بوستان به اعضای انجمن معرفی و در نهایت بوستان نهج‌البلاغه انتخاب شد افزود: «زمین بازی فاز ۲ بوستان نهج‌البلاغه ماسه‌ای و وسایل بازی آن با طناب و پلاستیک ساخته شده که برای کودکان به‌ویژه مبتلایان به اوتیسم مناسب است. البته برنامه‌ریزی شده تا این بخش از بوستان به امکانات دیگری مانند نیمکت، تاپ و سرسره‌های جدید و ایمن و... هم مجهز شود.

همچنین اطراف این محوطه برای ارتقای ایمنی حصارکشی خواهد شد. » وی با تأکید بر اینکه هدف شهرداری جدا کردن کودکان مبتلا به اوتیسم از سایر کودکان نیست، گفت: «در زمین بازی فاز ۲ بوستان نهج‌البلاغه همچنان کودکان عادی مانند گذشته می‌توانند بازی کنند و فقط شرایط برای بازی و تفریح کودکان مبتلا به اوتیسم فراهم شده است. »به گفته معاون امور شهری و فضای سبز شهردار منطقه ۲، فضای مناسب‌سازی برای کودکان مبتلا به اوتیسم تا پایان اردیبهشت ماه به بهره‌برداری می‌رسد و مکان آن محدوده جنوبی بوستان نهج‌البلاغه و ضلع شرقی بوستان پردیسان است.

کد خبر 438684

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha