یکشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: مجموعه تلویزیونی جنجالی و پربیننده «پدر» به کارگردانی بهرنگ توفیقی گزینه شبکه آی‌فیلم برای پخش در شب‌های ماه مبارک رمضان است.

سينا مهراد و ريحانه پارسا در سريال پدر

به گزارش همشهری آنلاین، «پدر» ابتدا قرار بود نوروز ۹۷ روی آنتن برود اما سرانجام پخش آن پس از ماه رمضان سال گذشته از شبکه دو آغاز شد. حامد عنقا فیلمنامه این مجموعه را نوشته و دو بازیگر جوان و نوظهور نقش‌های اصلی آن را ایفا کرده‌اند؛ ریحانه پارسا و سینا مهراد که فرزند سعید سهیلی و برادر کوچک‌تر ساعد سهیلی است و برای درآمدن از زیر سایه پدر و برادر نامدارترش تصمیم گرفته نام مهراد را برای خود انتخاب کند.

«پدر» داستان آشنایی یک دختر شلوغ با پسری مذهبی در محیط دانشگاه و ماجراهایی است که این آشنایی برای آنها و خانواده‌هایشان رقم می‌زند. یکی از نخستین جنجال‌های سریال پس از پخش صحنه پایین پردن پسر از پنجره دانشگاه در واکنش به رفتارهای دختر بود که در فضای مجازی بازتاب فراوان داشت. تفاوت آشکار حجاب بازیگر دختر در تلویزیون و زندگی عادی هم حاشیه‌هایی را برای خود او و گروه سازنده رقم زد.

مهدی سلطانی، لعیا زنگنه، نیما رئیسی، کاوه خداشناس، مجید مشیری، مسعود فروتن، اکبر رحمتی، بیژن امکانیان و آزاده صمدی دیگر بازیگران سرشناس «پدر» هستند و کنار آنها چندان بازیگر جوان و تازه‌کار حضور دارند.

نخستین قسمت این مجموعه ساعت ۲۱ روز جمعه ۱۳ اردیبهشت روی آنتن آی‌فیلم می‌رود و جانشین سریال «زعفرانی» می‌شود. به این ترتیب، پخش سریال ۳۲ قسمتی «پدر» تا پایان شب‌های ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

کد خبر 438622

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha