همشهری آنلاین: آخرین روز جدول اصلی رقابت‌های بین‌المللی تنیس جوانان به میزبانی اصفهان برگزار و تکلیف تنیسورهای برتر انفرادی و دو نفره مشخص شد.

تنيس

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس، دومین روز جدول اصلی رقابت‌های بین‌المللی تنیس جوانان به میزبانی اصفهان و در دو بخش دختران و پسران برگزار شد.

با برگزاری فینال بخش دختران، تنیسور اوکراینی با نتیجه (۱-۶ و ۲-۶) از سد مهتا خانلو از ایران عبور کرد و قهرمان شد، خانلو در جایگاه دوم ایستاد و مشکات‌الزهرا صفی از ایران و نماینده ترکیه نسوم مشترک شدند.

در بخش دو نفره دختران زوج اوکراین و ترکیه صاحب عنوان قهرمانی شد، مهتا خانلو به همراه تنیسور روس عنوان نایب قهرمانی خود را تکرار کرد و مشکات‌الزهرا صفی و فاطمه سادات زنجانی، هردو از ایران به همراه تنیسورهای اوکراین و ترکیه سوم شدند.

در بخش پسران و با انجام دیدارهای مرحله نیمه نهایی تنیسورهای چک و روسیه به فینال راه یافتند که در نهایت تنیسور چک به مقام قهرمانی دست یافت و نماینده روسیه نایب قهرمان شد.

در بخش دو نفره نیز تنیسورهای چک صاحب عنوان قهرمانی شدند، نمایندگان ترکیه در جایگاه دوم ایستادند و تیم‌های روهام عباسی - آریا حیدری از ایران به همراه تنیسورهای بلاروس و تونس در جایگاه سوم قرار گرفتند.

این مسابقات به مدت یک هفته به میزبانی اصفهان و با سرداوری مسیح صلاح، داور نشان سفید کشورمان برگزار شد.

کد خبر 438603

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha